пʼятниця, 30 вересня 2016 р.
середа, 28 вересня 2016 р.
вівторок, 27 вересня 2016 р.
Освітні онлайн середовища
перепост з https://sites.google.com/site/osvitnires/osvita/ikt/osvitni-onlajn-seredovisa
https://www.lektorium.tv
Лекторіум - академічний освітній проект, що розвиває два напрямки:
1. Медіатека - колекція відеолекцій кращих лекторів Росії. Всі матеріали публікуються лише за погодженням з лекторами та навчальними закладами. Доступ до бібліотеки - вільний і безкоштовний.
2. MOOC (Massive Online Open Course) - онлайн курси нового покоління.https://sites.google.com/site/edugservis/home
Про сервіси Google.
http://lviv.miksike.net
Відкрита школа хмарних технологій.
Міксіке
- освітнє онлайн середовище надає можливість вчителям, учням і батькам
створювати та використовувати власні навчальні онлайн матеріали, а
також використовувати онлайн- колекцію навчальних матеріалів, яку
спільними зусиллями створили педагоги-учасники проекту. Також освітнє
онлайн середовище Міксіке дозволяє організовувати та проводити навчальні
змагання серед учнів школи, між учнями різних шкіл області або
країни, а також між школами різних країн Європи. З 1994 року Міксіке
працює в Естонії та інших європейських країнах, бере участь в освітніх
проектах Европейського Союзу. У 2011 року розпочалась співпраця Міксіке з
Україною за підтримки Arengukoostöö Programm (Estonian Development
Cooperation) Міністерства закордонних справ Естонії . У 2011-2013 роках
проект Міксіке в Україні реалізовувався в Криму. У 2014 році, у зв'язку
із соціально-політичними подіями в Україні, проект продовжує свою
роботу на метериковій Україні. Пілотним регіоном для реалізації проекту
обрано Львівську область. Всі заходи в рамках проекту "Міксіке в
Україні" для загальноосвітніх навчальних закладів України проводяться
безкоштовно.
https://www.lektorium.tv
Лекторіум - академічний освітній проект, що розвиває два напрямки:
1. Медіатека - колекція відеолекцій кращих лекторів Росії. Всі матеріали публікуються лише за погодженням з лекторами та навчальними закладами. Доступ до бібліотеки - вільний і безкоштовний.
2. MOOC (Massive Online Open Course) - онлайн курси нового покоління.https://sites.google.com/site/edugservis/home
Про сервіси Google.
середа, 21 вересня 2016 р.
Тем, кому интересен Скретч
Есть интересные материалы на сайте http://scratch.mit.edu/
и еще тут
Scratch-программирование
1. http://soft.oszone.net/program/15137/Scratch/
2. http://odjiri.narod.ru/download.html
3. http://soft.mydiv.net/win/download-Scratch.html
Вот несколько ссылок, откуда можно скачать Скретч даже на Андроид
http://andprog.ru/scratch.html
или мой архивчик на ЯндексДиске https://yadi.sk/d/dl2O4-JL3MvFW
и еще тут
Scratch-программирование
- http://scratch-russia.livejournal.com/
- http://zarapina.blogspot.com/p/scratch.html
- https://sites.google.com/a/uvk6.info/scratch/
- Українська спільнота Scratch — ВікіОсвіта
1. http://soft.oszone.net/program/15137/Scratch/
2. http://odjiri.narod.ru/download.html
3. http://soft.mydiv.net/win/download-Scratch.html
Вот несколько ссылок, откуда можно скачать Скретч даже на Андроид
http://andprog.ru/scratch.html
или мой архивчик на ЯндексДиске https://yadi.sk/d/dl2O4-JL3MvFW
вівторок, 20 вересня 2016 р.
2 завдання для 5 класу
Любі учні!
Для тренування та закріплення знань з інформатики та просто для повторення пропоную спробувати виконати дві вправи з теми "Повідомлення. Дані. Робота з даними"
Перша вправа "Пристрої для роботи з даними". Після з'єднання необхідних елементів треба перевірити власні результати, натиснувши на таку кнопку ->
Друга вправа "Знайди пари пристроїв". Хто впорався - запишіть кількість кліків, яка знадобилась для виконання завдання. А потім у класі спробуємо з'ясувати, хто ж має найбільш треновану пам'ять?
:-)
Для тренування та закріплення знань з інформатики та просто для повторення пропоную спробувати виконати дві вправи з теми "Повідомлення. Дані. Робота з даними"
Перша вправа "Пристрої для роботи з даними". Після з'єднання необхідних елементів треба перевірити власні результати, натиснувши на таку кнопку ->
Друга вправа "Знайди пари пристроїв". Хто впорався - запишіть кількість кліків, яка знадобилась для виконання завдання. А потім у класі спробуємо з'ясувати, хто ж має найбільш треновану пам'ять?
:-)
понеділок, 19 вересня 2016 р.
Сьогодні - день смайлика :-)
19 вересня 1982 в 11:44 ранку Скотт Фалман, професор психології
університету Карнегі Меллон у Піттсбурзі, відправив колегам електронне
повідомлення.
У цьому повідомленні він запропонував інтернет-користувачам під час
спілкування в мережі використовувати послідовність символів - ":-)" - як
маркер для жартівливих повідомлень.
Свій вибір вчений пояснив тим, що цей значок схожий на усміхнене обличчя.
Свій вибір вчений пояснив тим, що цей значок схожий на усміхнене обличчя.
А більше з історії виникнення смайлика можна прочитати тут http://inmoment.com.ua
- В першу чергу вони відзначають, що не можна використовувати смайлики без «очей». Тобто слід писати: :), а не просто).
- По-друге, не слід використовувати кілька скобочек. Це може позначати наявність у людини кількох підборідь.
- По-третє, наголошується, що частина «ніс», тобто рисочку, завжди можна пропускати.
- По-четверте, самі смайли не можна ліпити впритул до тексту. Слід робити пробіл між останнім словом та «посмішкою».
- Крім того, він замінює точку, так що не варто думати, ставити розділовий знак після смайла або до нього.
- Також багато радять утриматися від вживання рідкісних і малозрозумілих смайлів. Не всі можуть зрозуміти їх значення.
- Не слід також використовувати багато одноманітних «улибочек» в кінці речення або повідомлення. Вистачить і одного-двох. Слід знати міру навіть у вираженні емоцій.
Напевно,
кожному з нас цікаво значення символів для позначення почуттів. Адже
знаючи, що позначають смайлики, ми зможемо правильно їх використовувати.
Наведемо кілька прикладів:
:-) :) - Ці два смайлика позначають посмішку;
:(:-( - Використовуються для позначення грусті;
=) = -) - Ці комбінації висловлюють радість;
:>: -> - Ось так в Інтернеті посміхаються або ж хіхікають;
:}: -} - А ось так виражається сарказм;
-) -) - Якщо хочете підморгнути співрозмовнику, виберіть один з цих варіантів;
:-Ф - За допомогою цього смайла можна поцілувати співрозмовника;
> :( - За допомогою цих комбінацій виражається злість;
~: 0 - Ці смайли висловлюють жах
@ -> --- - Це троянда, яку ви можете подарувати співрозмовникові.
:(:-( - Використовуються для позначення грусті;
=) = -) - Ці комбінації висловлюють радість;
:>: -> - Ось так в Інтернеті посміхаються або ж хіхікають;
:}: -} - А ось так виражається сарказм;
-) -) - Якщо хочете підморгнути співрозмовнику, виберіть один з цих варіантів;
:-Ф - За допомогою цього смайла можна поцілувати співрозмовника;
> :( - За допомогою цих комбінацій виражається злість;
~: 0 - Ці смайли висловлюють жах
@ -> --- - Це троянда, яку ви можете подарувати співрозмовникові.
четвер, 15 вересня 2016 р.
Вопросы на уроках важнее ответов
Пожалуй, со времён Сократа учителя используют вопросы как мощный педагогический инструмент. И этот инструмент должен помогать идти вперёд, а не топтаться на месте.
«Я не знаю»
Начнём с того, что это нормально — не знать ответ на вопрос.
В
школе фраза ученика «Я не знаю» обычно трактуется как «Я забыл
информацию, которую вообще-то должен был помнить». Учитель как будто
шепчет: «Я знаю ответ, и ты тоже должен его знать. Ответь на мой вопрос,
и это будет означать, что ты знаешь». Такое восприятие вопроса
расставляет акценты так, что в центре внимания оказывается знание,
данное ученику кем-то свыше, например, учителем или родителем. Но на
самом деле сила любого вопроса в том, что он наконец-то возвращает
ученику инициативу в деле «добычи знаний».
Вопросы
помогают выйти за пределы содержания и смыслов, в которых мы привыкли
«вариться». А фраза «Я не знаю», в таком случае, это не просто начало
поисков «правильного» ответа. С неё начинается сложный процесс
соотнесения собственных знаний со Вселенной. И ответ нужно искать не
где-то там, что «мы уже проходили», а здесь и сейчас, где ты есть.
Хорошие и плохие вопросы
Что делает вопрос плохим? Это зависит от того, что вы ожидаете. Получить стройный правильный ответ? Подстегнуть отвечающего к пересмотру позиции? Сделать так, чтобы кто-то обернулся назад и обратил внимание на то, что он уже знает, а что упустил? Углубиться в тему?Всё это имеет смысл, и всё это можно сделать с помощью хороших вопросов.
А что же делает плохой вопрос? Он сбивает с толку и «замораживает» процесс мышления и познания, заставляя топтаться на месте.
Это не значит, что хорошие вопросы не должны быть трудными и не должны ставить перед отвечающими препятствия. Но ученик, преодолевающий препятствия, и запутанный ученик — это разные вещи.
Далее тут https://newtonew.com/discussions/questions-important-answers
понеділок, 12 вересня 2016 р.
З днем програміста, друзі інформатики!!!
В Україні, і в багатьох інших країнах світу, День програміста відзначається щорічно і завжди в один і той же день - 256-й день року.
День програміста в 2016 році випав на понеділок, 12 вересня. І якщо сама дата є постійною, то її походження здивує багатьох. Вся справа в тому, що День програміста відзначається щорічно на 256-й день в році, адже це число багато означає для IT-фахівців.
256 – саме стільки чисел можна виразити за допомогою 8-розрядної байта. В Україні це свято користується великим попитом, так як IT-фахівці дуже затребувані на ринку, а їх зарплати одні з найвищих. Саме з цієї причини знайдено сайт з веселою підбіркою тематичних анекдотів про програмістів.
***
За народною прикметою, в новий будинок першим потрібно впускати інтернет-кабель. І де він ляже – там ставте ліжко. І стіл. І комп. І холодильник.
***
По фен-шую адмін повинен спати головою на сервер.
***
Розмовляють два програміста:
– А що він собою являє?
– Дуже товариський і доброзичливий, навіть не скажеш, що програміст.
– А що він собою являє?
– Дуже товариський і доброзичливий, навіть не скажеш, що програміст.
***
– Вчора довго намагався пояснити бабусі, що працюю програмістом…
– ???
– Коротше, зійшлися на тому, що чиню телевізори та розводжу мишей…
– ???
– Коротше, зійшлися на тому, що чиню телевізори та розводжу мишей…
четвер, 8 вересня 2016 р.
10 полезных ресурсов для обучения Python
Блог вчителя інформатики Харківської гімназії №144 Шакурова Євгена Олексійовича: 10 полезных ресурсов для обучения Python: 1. INVENT YOUR OWN COMPUTER GAMES WITH PYTHON | http://inventwithpython.com/ У вас уже может быть своя любимая книга по Python, но я...
Підписатися на:
Дописи (Atom)