середа, 20 червня 2018 р.

Літній інтернет-марафон — лише актуальні теми!




Обирайте тему, що вас зацікавила, та станьте учасником інтернет-марафону!

Дізнатися більше>>>

Від традиційної школи крокуємо до НУШ   21, 25-26 червня


Вебінари від «Вчителів змін»  27 червня


Усі посилання для входу на вебінари будуть на сайті ВГ «Основа»
Перейти на сайт>>>

вівторок, 12 червня 2018 р.

Про електронний цифровий підпис

Електронний підпис дозволяє фізичним та юридичним особам обмінюватися електронними документами. Тобто економить час та ресурси, витрачені на документообіг як всередині організації, так і з контрагентами. Адже більше немає потреби друкувати документи та передавати їх особисто або ж поштою. Зменшується також час на погодження певного рішення або ж вчинення дії, яка потребує підпису уповноваженої особи.

Крім того, наявність електронного цифрового підпису дає можливість подавати звітність до податкової інспекції, пенсійного фонду або до інших державних органів, подавати податкові декларації онлайн, в електронному вигляді декларувати доходи посадовим особам, підписувати електронні петиції.

Що таке електронний цифровий підпис

Відповідно до законодавства варто розрізняти два поняття — електронний підпис та електронний цифровий підпис.

Перший ототожнюється із аналогом власноручного підпису. Це будь-яке відтворення підпису, за яким можна встановити, що документ в електронній формі підписала саме конкретна людина.

А ЕЦП — це вид електронного підпису, отриманий в результаті криптографічного перетворення набору електронних даних. Такий підпис накладається за допомогою особистого ключа і перевіряється відкритим ключем.

Питання - відповіді

 http://www.unis.org.ua/uk/pages/pitannya_vidpovidi
Як отримати електронний підпис чи ЕЦП

Електронний підпис користувача виглядає так само, як і його звичайний на будь-який паперових документах. Або ж функцію підпису може виконувати умовне позначення, написане спеціальним шрифтом, який імітує написання "від руки" на листі віртуального документу.

пʼятниця, 1 червня 2018 р.

Робочі зошити за новою 2016р програмою (ГРИФ МОН України!)

 Робочі зошити з інформатики містять навчальний матеріал, що відповідає чинній оновленій програмі Міністерства освіти і науки України з інформатики 2-4 класи та підручнику Г. В. Ломаковської, Г. О. Проценко, Й. Я. Ривкінда, Ф. М. Рівкінд
Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України

Замовлення можна оформити у видавництві ПЕТ (відділ реалізації) за телефоном 050-305-97-37,  050-310-22-00

  2 клас

 3 клас

четвер, 31 травня 2018 р.

Функціональне мислення: що це таке, навіщо потрібне, як розвивати

Перепост з сайту http://informaciaforall.blogspot.com

Навіщо знати функцію предмета?

Розглянемо предмет під іншим кутом зору. Системне мислення дає змогу нам розібратися в структурі предмета, взаємозв’язку його складових, але не дає відповідь на запитання: «Навіщо нам цей предмет потрібний?» А саме відповідь на це запитання визначає функцію предмета.
Чому так важливо знати функцію предмета? Тому що кожен предмет нам потрібен лише для виконання певних функцій. Якщо предмет необхідну функцію з якихось причин виконати не може, то він нам не потрібний. Отже, нам потрібні не предмети, а функції, які вони виконують. І купляємо ми не товари, а здібність товарів задовольняти якусь нашу потребу, виконувати для нас якусь функцію.

Функціональне мислення — розуміння того, що усі предмети люди роблять не для того, щоб просто їх мати, а для того, щоб вони допомогли людині задовольняти її потреби.

Уявіть собі казкову скатерть-самобранку: вона за нашими бажаннями сама продукти купляє, сама страви готує, сама на стіл накриває. Нам лишається тільки бажати і їсти. Якщо скатерть-самобранка у нас є, нам не потрібні магазини, кастрюлі, сковородки, плити тощо і, взагалі не потрібна кухня і ще багато чого. Чому? Тому що їх функції виконуватиме скатерть-самобранка, а більше не для чого ці предмети нам не потрібні.


Якщо людина володіє навичками функціонального мислення, вона швидко виділяє найголовніше в предметі — його функцію — і може відповісти на запитання: «Навіщо нам потрібний цей предмет?» і «Що має робити цей предмет?». Тобто функція — це дія, яку предмет має виконувати якомога краще. Наприклад, праска — гладить одежу, парасолька — щоб дощ нас не намочив, кастрюля — щоб варити їжу, мило — допомагає швидше позбавитися бруду, рушник — витирає, вода — змиває бруд.
Далі - за посиланням http://informaciaforall.blogspot.com

понеділок, 28 травня 2018 р.

Глобальный виртуальный тур.3 D панорамы

 
Местоположения панорам
Австралия: Мельбурн9 | Парк Какаду3 | Сидней6   Австрия: Австрия1 | Иннсбрук4 | Провинция Тироль4   Азербайджан: Баку1   Белоруссия: Белоруссия2 | Брест1 | Гродненская область2 | Гродно2 | Минская область1   Бельгия: Брюссель8   Ватикан: Ватикан1   Великобритания: Брайтон1 | Лондон26   Венгрия: Будапешт4 | Эгер2   Вьетнам: Вьетнам4 | Далат3 | Ке Га3 | Муйне1 | Фан Тиет1   Германия: Аахен5 | Бавария11 | Баден-Баден9 | Баден-Вюртемберг1 | Берлин2 | Гёрлиц1 | Кёльн4 | Мемминген3 | Нюрнберг6 | Тюбинген8   Голландия: Амстердам4   Гонконг: Гонконг1   Египет: Шарм-эль-Шейх4   Италия: Венеция11 | Верона6 | Кремона3 | Маранелло5 | Милан6 |Парма2 | Пиза3 | Рим12 | Римини3 | Риомаджорe3 | Тревизо3 | Флоренция14   Казахстан: Актау3 | Алматинская область30 | Казахстан8   Китай:Гуанжоу2   Лихтенштейн: Вадуц10 | Малбун6 | Тризенберг1 | Штег3   Люксембург: Люксембург1   Маврикий: Маврикий2   Малайзия:Куала Лумпур1   Молдова: Кишинёв40 | Крикова3 | Молдова3   Монако: Монако1   Новая Зеландия: Гора Кука1 | Квинстаун4 |Крайстчарч6 | Роторуа2   ОАЭ: Дубай2   Польша: Варшава4 | Величка1 | Люблин2 | Познань2     Сан-Марино: Борго-Маджоре2 | Сан-Марино10   Сингапур: Сингапур2   Словения: Любляна3   Турция: Белдиби2 | Памуккале3 | Провинция Анталия4 | Провинция Денизли1 | Стамбул8 | Эфес3 


.

понеділок, 21 травня 2018 р.

Журнал НА УРОК: Інформаційні технології для створення інтегрованих уроків

Пропонуємо добірку інтернет-ресурсів відмінного функціоналу, а також ідеї їх використання для створення учнівських проектів в межах будь-якої навчальної дисципліни.
Інтегровані уроки – пріоритетний напрямок Нової української школи. Як їх організувати? Пропонуємо для створення цікавих незвичайних уроків залучити у навчальний процес інтернет-ресурси.
Пропонуємо ввести вивчення цих програм в межах курсу інформатики. З їх допомогою школярі зможуть створювати власні проекти у межах опанування будь-якої навчальної дисципліни.

  • Movie Maker: інструмент для створення буктрейлеру
  • Anime Studio Pro: створення власних 2D мультфільмів
  • Weebly: платформа для створення особистого сайту
  • Соло на клавиатурі: тренажер набору на швидкість

середа, 16 травня 2018 р.

Цього літа в Україні працюватиме школа програмування

CODE Summer: First Step in IT почала набір на безкоштовні курси програмування для школярів. Це чудовий шанс почати кар'єру в програмуванні

Літня школа програмування, створена асоціацією «ІТ України» 2014 року, — це проект для школярів 12-17 років, які хочуть спробувати себе в IT-сфері. Проект має назву «CODE Summer: First Step in IT» і проходить в межах профорієнтаційного проекту «Join_IT».
Цифрові технології у сучасному світі грають дедалі більшу роль. Часто цю індустрію сприймають, як щось складне і незрозуміле, але прогрес не спинити.
Ми з радістю спостерігаємо за освітніми програмами для молоді в Україні, а цього разу розкажемо про вітчизняний проект, який успішно працює вже не перший рік.
Його підтримують:
  • Міністерство освіти і науки України
  • Комітет ВРУ з питань інформатизації та зв’язку
  • Департамент освіти і науки, молоді та спорту КМДА
Літня школа проводиться вп’яте, і в ній упродовж двох місяців учні матимуть можливість отримати базові навички програмування. Освіта включає як теоретичну частину (лекції), так і практичний курс, де майбутні кодери зможуть написати свій перший проект — програму, гру, веб-додаток чи сайт.
Протягом курсу учні зможуть вдосконалити свої комунікаційні, презентаційні та лідерські навички.




Джерело https://tokar.ua/read/24466

понеділок, 7 травня 2018 р.

5 вправ, що допоможуть учням заспокоїтись

Прості вправи, які допоможуть покращити самоконтроль, навчать справлятися з тривогою, сприятимуть концентрації та розумовій діяльності учнів.
Коли дитина пережила сильний стрес (іспити, розлучення батьків, смерть когось із близьких і список можна продовжувати безкінечно), її досвіду замало для відновлення контролю над собою, думками та здатністю навчатися. Вправи, про які ми сьогодні поговоримо, допоможуть учням навчитися контролювати емоції. Загалом, ці методики будуть корисними всім дітям, яким потрібно швидко налаштуватись на навчання та розвинути навички самоконтролю, нейтралізації тривожного стану.

Дихання та рухи

Навчайте дітей правильно дихати та спонукайте рухатись, адже це допоможе краще зрозуміти своє тіло. Мова йде про дихальні та фізичні вправи, що сприятимуть швидкій нормалізації стану нервової системи. Не забувайте, чим більше вони тренуються, тим легше їм буде звертатися до цих ресурсів під час дискомфортних ситуацій.
Найпростіша вправа – глибоке дихання животом. Під час виконання цієї вправи учні стоять прямо, ноги на ширині плечей, очі закриті. Задайте їм ритм рівного глибокого дихання. М’язовий релакс – допомагає дітям відчути своє тіло. Її суть полягає у зумисному напруженні м’язів тіла у чергуванні з розслабленням з голови до ніг.
Вправи для швидкого розслаблення
Діти можуть сидіти на стільцях, кожен пункт можна виконати декілька разів. Нагадуйте про рівномірне дихання:
1. Сядьте на стілець рівно, не перехрещуючи ноги. Якщо хочете, можете закрити очі. Порухайте пальцями ніг, стисніть їх сильно та повільно розслабте.
2. Піднімаємось вище до литок. Тримайтесь за стілець, відірвіть п’яточки від підлоги та напружте ікри. Поволі, а далі розслабте ноги.
3. Напружте прес, а потім розслабте живіт.
4. Відведіть плечі назад, напружте спину. Розслабтесь.
5. Стисніть пальці у кулак сильно-сильно, наче схопили щось. Відпустіть. Стисніть руки у кулак та притисніть до себе. Плечі підтягніть до рук та розслабтесь.
6. Потрясіть руками, відчуте легку напругу у м’язах.

Пошук кольорів

Роздрукуйте матеріал, запропонований для скачування. Роздайте кожному учню свій екземпляр. Вони мають знайти у просторі, що їх оточує, предмети зазначених кольорів та записати їх. Головна умова – все виконується у повній тиші. Заготовка для виконання вправи знаходиться у бібліотеці.

Детальніше за посиланням з https://naurok.com.ua/post/5-vprav-scho-dopomozhut-uchnyam-zaspoko-tis

back to top