пʼятниця, 30 вересня 2016 р.

Зі святом, шановні колеги!

Сьогодні наше свято. Свято скромних, але достойних людей, свято добра, мудрості та любові. Бажаю вам, дорогі колеги,  міцного здоров я, творчої наснаги та великого людського щастя!

середа, 28 вересня 2016 р.

вівторок, 27 вересня 2016 р.

Освітні онлайн середовища

перепост з https://sites.google.com/site/osvitnires/osvita/ikt/osvitni-onlajn-seredovisa 

http://lviv.miksike.net
Міксіке - освітнє онлайн середовище надає можливість вчителям, учням і батькам створювати та використовувати власні навчальні онлайн матеріали, а також використовувати онлайн- колекцію навчальних матеріалів, яку спільними зусиллями створили педагоги-учасники проекту. Також освітнє онлайн середовище Міксіке дозволяє організовувати та проводити навчальні змагання серед учнів школи, між учнями різних шкіл області або країни, а також між школами різних країн Європи. З 1994 року Міксіке працює в Естонії та інших європейських країнах, бере участь в освітніх проектах Европейського Союзу. У 2011 року розпочалась співпраця Міксіке з Україною за підтримки Arengukoostöö Programm (Estonian Development Cooperation) Міністерства закордонних справ Естонії . У 2011-2013 роках проект Міксіке в Україні реалізовувався в Криму. У 2014 році, у зв'язку із соціально-політичними подіями в Україні, проект продовжує свою роботу на метериковій Україні. Пілотним регіоном для реалізації проекту обрано Львівську область. Всі заходи в рамках проекту "Міксіке в Україні" для загальноосвітніх навчальних закладів України проводяться безкоштовно. 
          Відкрита школа хмарних технологій.
https://www.lektorium.tv
Лекторіум - академічний освітній проект, що розвиває два напрямки:
1. Медіатека - колекція відеолекцій кращих лекторів Росії. Всі матеріали публікуються лише за погодженням з лекторами та навчальними закладами. Доступ до бібліотеки - вільний і безкоштовний.
2. MOOC (Massive Online Open Course) - онлайн курси нового покоління.
https://sites.google.com/site/edugservis/home
Про сервіси Google.

середа, 21 вересня 2016 р.

вівторок, 20 вересня 2016 р.

2 завдання для 5 класу

Любі учні!
Для тренування та закріплення знань з інформатики та просто для повторення пропоную спробувати виконати дві вправи з теми "Повідомлення. Дані. Робота з даними"
Перша вправа "Пристрої для роботи з даними". Після з'єднання необхідних елементів треба перевірити власні результати, натиснувши на таку кнопку ->
Друга вправа  "Знайди пари пристроїв". Хто впорався - запишіть кількість кліків, яка знадобилась для виконання завдання. А потім у класі спробуємо з'ясувати, хто ж має найбільш треновану пам'ять?
:-)

2 клас Урок 03 Приватна та публічна інформація. Захист особистої приватної інформації.

понеділок, 19 вересня 2016 р.

Сьогодні - день смайлика :-)


значення смайликів19 вересня 1982 в 11:44 ранку Скотт Фалман, професор психології університету Карнегі Меллон у Піттсбурзі, відправив колегам електронне повідомлення.
У цьому повідомленні він запропонував інтернет-користувачам під час спілкування в мережі використовувати послідовність символів - ":-)" - як маркер для жартівливих повідомлень.

Свій вибір вчений пояснив тим, що цей значок схожий на усміхнене обличчя.

А більше з історії виникнення смайлика можна прочитати тут http://inmoment.com.ua 

Здавалося б, вживання смайлів не вимагає від автора знання будь-яких правил. Але чи так це? Давайте розглянемо деякі поради від завсідників Інтернету.
  • В першу чергу вони відзначають, що не можна використовувати смайлики без «очей». Тобто слід писати: :), а не просто).
  • По-друге, не слід використовувати кілька скобочек. Це може позначати наявність у людини кількох підборідь.
  • По-третє, наголошується, що частина «ніс», тобто рисочку, завжди можна пропускати.
  • По-четверте, самі смайли не можна ліпити впритул до тексту. Слід робити пробіл між останнім словом та «посмішкою».
  • Крім того, він замінює точку, так що не варто думати, ставити розділовий знак після смайла або до нього.
  • Також багато радять утриматися від вживання рідкісних і малозрозумілих смайлів. Не всі можуть зрозуміти їх значення.
  • Не слід також використовувати багато одноманітних «улибочек» в кінці речення або повідомлення. Вистачить і одного-двох. Слід знати міру навіть у вираженні емоцій.

Напевно, кожному з нас цікаво значення символів для позначення почуттів. Адже знаючи, що позначають смайлики, ми зможемо правильно їх використовувати. Наведемо кілька прикладів:
:-) :)    -    Ці два смайлика позначають посмішку;
:(:-(     -    Використовуються для позначення грусті;
=) = -)  -   Ці комбінації висловлюють радість;
:>: ->   -   Ось так в Інтернеті посміхаються або ж хіхікають;
:}: -}    -   А ось так виражається сарказм;
-) -)      -   Якщо хочете підморгнути співрозмовнику, виберіть один з цих варіантів;
:-Ф       -  За допомогою цього смайла можна поцілувати співрозмовника;
> :(       -  За допомогою цих комбінацій виражається злість;
~: 0       -  Ці смайли висловлюють жах
@ -> --- - Це троянда, яку ви можете подарувати співрозмовникові.

четвер, 15 вересня 2016 р.

Вопросы на уроках важнее ответов

Пожалуй, со времён Сократа учителя используют вопросы как мощный педагогический инструмент. И этот инструмент должен помогать идти вперёд, а не топтаться на месте.
 «Я не знаю»
Начнём с того, что это нормально — не знать ответ на вопрос.
В школе фраза ученика «Я не знаю» обычно трактуется как «Я забыл информацию, которую вообще-то должен был помнить». Учитель как будто шепчет: «Я знаю ответ, и ты тоже должен его знать. Ответь на мой вопрос, и это будет означать, что ты знаешь». Такое восприятие вопроса расставляет акценты так, что в центре внимания оказывается знание, данное ученику кем-то свыше, например, учителем или родителем. Но на самом деле сила любого вопроса в том, что он наконец-то возвращает ученику инициативу в деле «добычи знаний».
 
Вопросы помогают выйти за пределы содержания и смыслов, в которых мы привыкли «вариться». А фраза «Я не знаю», в таком случае, это не просто начало поисков «правильного» ответа. С неё начинается сложный процесс соотнесения собственных знаний со Вселенной. И ответ нужно искать не где-то там, что «мы уже проходили», а здесь и сейчас, где ты есть.

Хорошие и плохие вопросы

Что делает вопрос плохим? Это зависит от того, что вы ожидаете. Получить стройный правильный ответ? Подстегнуть отвечающего к пересмотру позиции? Сделать так, чтобы кто-то обернулся назад и обратил внимание на то, что он уже знает, а что упустил? Углубиться в тему?
Всё это имеет смысл, и всё это можно сделать с помощью хороших вопросов.
А что же делает плохой вопрос? Он сбивает с толку и «замораживает» процесс мышления и познания, заставляя топтаться на месте.
Это не значит, что хорошие вопросы не должны быть трудными и не должны ставить перед отвечающими препятствия. Но ученик, преодолевающий препятствия, и запутанный ученик — это разные вещи.
Далее тут https://newtonew.com/discussions/questions-important-answers
 
back to top