вівторок, 7 лютого 2017 р.

Сьогодні - День безпечного Інтернету

7 лютого 2017 року у світі відзначається День безпечного Інтернету під гаслом «Будь зміною: обєднаймося для кращого Інтернету».

Інтернет є таким, яким ми створюємо його щодня: він є кращий і доброзичливий настільки, наскільки кожний з нас є ввічливим та позитивним онлайн.
Національний комітет Дня безпечного Інтернету в Україні запрошує долучитися до спільного проведення цього дня у вашій родині, школі, місті, організації, країні, світі.
Як приєднатися?
Національний комітет Дня безпечного Інтернету в Україні рекомендує під час підготовки до заходів з формування безпечної поведінки дітей та молоді в Інтернеті дотримуватися наступних принципів:
  • Визнання Інтернету як значущого фактору соціалізації.
Врахування того, що Інтернет є важливою та невід’ємної частиною життя сучасної дитини, простором реалізації більшості фундаментальних прав дитини, зосередження на можливостях, які надає Інтернет та його позитивному впливі на розвиток.
  • Позитивна атмосфера.
Створення позитивного емоційного фону спілкування та навчання в роботі з формування безпечної поведінки дітей в Інтернеті, надання стимулів, створення ситуацій успіху.
  • Сприяння обговоренню.
Учні мають можливість обговорювати безпосередній зв’язок теми зі своїм щоденний досвідом користуванням Інтернетом та плануванням подальших дій його безпечного використання, починаючі зі спілкування у соціальних мережах, завершуючи придбанням товарів онлайн.
  • Відкритість та чесність.
    Вчитель має бути відкритим до думок, міркувань, коментарів, пропозицій учнів та чесно визнавати, якщо чогось не знає. Це краще, ніж робити вигляд обізнаності та потрапити у «пастку».
  • Необмежене навчання.
    Учні мають можливість не погоджуватися з іншими та вільно висловлювати свої думки на визначенні питання, а не скеровуються до єдиної «правильної» відповіді.
  • Участь дітей та молоді.
Учні залучені до планування заходів з безпечної поведінки в Інтернеті та мають можливість обирати ті теми, які потребують розгляду у контексті безпечного Інтернету. Учні залучені в обговорення щодо Інтернету та ролі кожного у його покращенні. Під час заходів вчитель відіграє роль фасилітатора, а не вчителя-інструктора, який тільки дає знання та контролює, що і як повинно бути вивчене.
  •  Надання інформації про механізми захисту та отримання підтримки
Учні мають бути ознайомлені з тим, як повідомити про неналежний або нелегальний контент, який вони бачать у соціальних мережах чи на тих сайтах, якими вони користуються. Учні мають отримати інформацію про організації, сайти, телефони гарячих ліній, де вони можуть отримати підтримку, якщо стали жертвою чиїхось дій в Інтернеті.
  • Наукова обґрунтованість інформації та відповідність потребам.
Вчитель має використовувати правдиву наукову інформацію для того, щоб попередити розповсюдження пліток, стереотипів, упереджень. Школа може стати простором, де враховуються потреби сучасних дітей щодо практичних знань про безпечне користування Інтернетом.
Дізнайтеся більше про День безпечного Інтернету на www.saferinternetday.org, включаючи інформацію про заходи в Україні: https://www.saferinternetday.org/web/ukraine/sid
День безпечного Інтернету в Україні у Фейсбуці: https://www.facebook.com/UkraineSID
День безпечного Інтернету у Твіттері: https://twitter.com/UkraineSID
Якщо у Вас є запитання чи пропозиції, будь ласка звертайтесь до Національного комітету Дня безпечного Інтернету в Україні на адресу електронної пошти: ukraine.sid@gmail.com.
Перепост з сайту http://www.prostir.ua/

четвер, 2 лютого 2017 р.

Ментальные карты Coogle.it

Coggle.it - бесплатный и удобный инструмент для построения ментальных карт. Сервис допускает возможность использования в схемах изображений, изменения цвета, сохранение готовой схемы в нескольких форматах и интеграцию с Google Drive, получение кода для вставки на болг или сайт. Можно использовать для совместной работы через мобильные устройства, правда отдельного приложения нет. Сервис позволяет загрузить адресную книгу Google аккаунтов и дальше выбирать, кого вы хотите пригласить для совместной работы.
Далее - инструкции по ссылке http://inf548.blogspot.com/

вівторок, 31 січня 2017 р.

Увага! Умови обласного фестивалю комп'ютерної графіки та анімації

Шановні мої творчі та сучасні учні!
Протягом лютого-травня 2017 проводиться обласний фестиваль з комп’ютерної графіки та анімації серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів у таких номінаціях: «Колаж», «Веб-дизайн», «Анімація» (крім робіт, виконаних у програмі MS PowerPoint), «Презентація» (для учнів 2-6-х класів), «Відеомонтаж» (для учнів 9-11-х класів).
Теми фестивалю:
- «Завоювання міжпланетних просторів» (до 120-річчя з дня народження Юрія Кондратюка, українського вченого-винахідника, одного із піонерів ракетної техніки й теорії космічних польотів);
- «І тільки відкривається завіса, як озивається схвильована душа» (до 130-річчя з дня народження Леся Курбаса, видатного українського актора, режисера, теоретика театру);
- «Архітектурне обличчя Харкова: від фортеці до столиці» (до 155-річчя з дня народження Олексія Бекетова, українського архітектора і педагога, заслуженого діяча мистецтв);
- «Я пісню співаю про квіти, про гай...» (до 140-річчя з дня народження Миколи Леонтовича, видатного українського композитора, диригента, педагога).

До участі у Фестивалі допускаються такі роботи:
- у номінації «Колаж» ‑ роботи, створені за допомогою растрових та векторних графічних редакторів, в основі яких можуть бути як фрагменти оригінальних фотографій та зображень (створених учнем), так і будь-які зображення за умови зазначення в пояснювальній записці джерела чи їх автора;
- у номінації «Презентація» ‑ допускаються слайдові, збережені у відео-форматі, та потокові презентації;
- у номінації «Анімація» ‑ роботи, що представляють собою комбінацію динамічних рухомих об’єктів, що були створені за допомогою спеціалізованих та неспеціалізованих середовищ (MS GIF Animator, Macromedia Flash MX, Adobe After Effects, Scratch та ін.); потокові презентації до номінації не допускаються;
- у номінації «Веб-дизайн» ‑ сайти, створені за допомогою веб-редакторів;
- у номінації «Відеомонтаж» ‑ матеріал, відзнятий учнем самостійно за допомогою будь-якого обладнання та змонтований у будь-якому відеоредакторі (можливе використання відеофрагментів художніх чи документальних фільмів за умови зазначення їх у пояснювальній записці).
Детальніше ТУТ

неділю, 29 січня 2017 р.

Использование инструмента ОБЛАКО СЛОВ

info
Часто на семинарских занятиях, проводимых с учителями, обращаем внимание, что многие педагоги не используют приём  ОБЛАКО СЛОВ в своей практике. И не потому, что не понравился. Необходимы примеры.


Вот появилась возможность ознакомиться с ними.
Далее - в источнике http://didaktor.ru/maksimum-sposobov-ispolzovaniya-instrumenta-oblako-slov/

пʼятницю, 13 січня 2017 р.

Учителю інформатики в початковій школі

Календарне плануання на І та ІІ семестри учителя Білоцерковської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 12 учителя інформатики Саражинської Наталії Анатоліївни
https://docs.google.com/document/d/1hnPayqjH2Sk1gnKjpcycbJCBnNRBr1_413zk6GbRpD8/edit

середу, 11 січня 2017 р.

Мастер-класс. Понятие

Мастер-класс - на сегодняшний день одна из самых эффективных форм обучения и получения новых знаний.
Основные преимущества мастер-класса — это уникальное сочетание: короткой теоретической части, индивидуальной работы, направленной на приобретение и закрепление практических знаний и навыков.
Мастер-классы похожи на компактные курсы повышения квалификации для тех, кто уже состоялся как специалист, но хотел бы узнать больше. Мастер-класс — это возможность познакомиться с новой технологией, новыми методиками и авторскими наработками. Мастер-класс отличается от семинара тем, что, во время мастер-класса ведущий специалист рассказывает и, что еще более важно, показывает, как применять на практике новую технологию или метод. Методика проведения мастер-классов не имеет каких-то строгих и единых норм.
Часто на мастер-классе предоставляется возможность попрактиковаться под контролем преподавателя. Мастер-класс — это двусторонний процесс, с непрерывным контактом «преподаватель-слушатель».
Определение Trainings.ru

вівторок, 10 січня 2017 р.

Задание на урок

Для 6 класса - практическая работа на уроке 11 янв 2017
https://sites.google.com/site/6klasintervpravu/home/6-klas/tema-3-multimedia/pristroie-vvedenna-vivedenna-ob-ektiv-multimedia-kopiuvanna-ob-ektiv-multimedia-z-cifrovih-kamer-i-mobilnih-pristroiev-na-komp-uter
По окончанию задания надо нажать на синюю галочку в кружочке - будет осуществлена проверка выполнения задания.
Результат показать учителю (можно сделать скриншот и прислать учителю).

Ученикам 5 класса - тоже есть где свои знания проверить
Попробуйте https://sites.google.com/site/6klasintervpravu/home/5-klas/interaktivni-vpravi-za-novou-programou/algoritmi-i-programi/algoritmi
По окончанию задания надо нажать на синюю галочку в кружочке - будет осуществлена проверка выполнения задания.
Результат показать учителю (можно сделать скриншот и прислать учителю)..

Електронні бібліотеки у нашому житті

Електронні бібліотеки - аналог звичайних бібліотек в Інтернет, часто у них зберігаються електронні варіанти книг з певної теми.
http://chytanka.com.ua/static/546.ukr.html

Наведемо кілька безкоштовних електронних бібліотек:
• Національна бібліотека України для дітей http://ube.nplu.org/
• веб-проект "Читанка" - це дитяча публічна онлайн-бібліотека http://chytanka.com.ua
• віртуальна бібліотека "Українська казка" http://kazky.org.ua/ 
• електронна бібліотека української літератури - www.ukrlib.com.ua;
• педагогична бібліотека - pedlib.ru;
• електронні освітні системи - educom.su;
• психологична бібліотека Київского Фонду сприяння розвитку психічної культури - psylib.org.ua;
• світ енциклопедій - www.encyclopedia.ru.
Електронні бібліотеки створюють люди в усьому світі. Вони дають змогу не виходячи з дому знаходити необхідну книжку і одразу ж нею користуватися. Щоправда читати книгу в електронному вигляді не завжди зручно, але призвичаїтися - справа часу.
Незаперечною перевагою електронних бібліотек є можливість автоматичного пошуку, швидке орієнтування у змісті, можливість копіювати вибрані фрагменти і легко працювати з ними.
Часто електронні бібліотечні фонди допомагають поповнювати ентузіасти, які оцифровують друковані видання і надсилають організаторам електронних бібліотек, які розміщують їх на сайті для загального користування.
Під час оцифровки текстів, особливо великого обсягу, можливі помилки (опечатки, пропуск частини тексту або навіть сторінки тощо). Тож при користуванні електронними бібліотеками звертайте увагу на якість книг, перевіряйте сумнівні фрагменти. Пам’ятайте, що помилки можливі навіть у надрукованих на папері і ретельно вичитаних книгах, тож що й казати про електронні.
Безсумнівно: електронні бібліотеки економлять наш час, дуже зручні, доступні (особливо це стосується сільської місцевості, де у бібліотеках далеко не завжди можна знайти потрібну книгу), зберігають дерева, але іноді вони порушують авторські права і права видавництв, що зазначені на копірайт.

пʼятницю, 30 грудня 2016 р.

С Новым 2017 годом!

Дорогие друзья! 
Поздравляю Вас с Новым годом! 
Я желаю, чтобы год Огненного Петуха принес с собой двенадцать месяцев хорошего настроения, 53 недели любви и 365 самых приятных и наполненных смыслом дней!

середу, 21 грудня 2016 р.

Малышам об Интернет

На всякий случай напоминаю, что для изучения Интернета в начальной школе есть много хорших ресурсов, среди которых - онлайн игра "Прогулка через Дикий Интернет Лес". Ссылка на украиноязычную версию http://www.wildwebwoods.org/popup.php?lang=ua

Интернет-игра «Прогулка через Дикий Интернет Лес» (Through the Wild Web Woods) была разработана в рамках программы Совета Европы «Строим Европу для детей и вместе с детьми» и призвана помочь детям в возрасте от 7 до 10 лет понять, что такое Интернет, и приобрести навыки правильного пользования Интернетом. Игра также направлена на то, чтобы помочь детям понять основополагающую концепцию прав человека, узнать о своих собственных правах, а также о том, как уважать права других. Игра поможет детям приобрести достаточные знания для защиты от домогательств и насилия в виртуальном мире.



back to top