середу, 1 листопада 2017 р.
Блог вихователя Кульченко Олени Андріївної : Сертифікація педагогічних працівників
Блог вихователя Кульченко Олени Андріївної : Сертифікація педагогічних працівників: Поки не затверджене Положення про сертифікацію педагогічних працівників, визначмо порядок цієї процедури за Законом України «Про освіту»...
пʼятницю, 27 жовтня 2017 р.
пʼятницю, 13 жовтня 2017 р.
Для тих, хто викладає інформатику в 9 класі
В мережі є такий цікавий блог "Блог вчителя математики та інформатики" Оксани Коваленко, де вона публікує дуже цікаві розробки до уроків інформатики 9 клас.
Детальніше за посиланням http://oksanakovalenko.blogspot.com/search/label/Інформатика 9 клас
Детальніше за посиланням http://oksanakovalenko.blogspot.com/search/label/Інформатика 9 клас
середу, 11 жовтня 2017 р.
Вправи для самоперевірки з теми "Електронне листування"
Чудові завдання, створені в популярному сервісі learningapps.org, які можна використати на уроках у 4 класі. Завдання дуже приємні та нескладні, на мій погляд по силам учням 4 класу.
Спробуйте самі!
Блог вчителя інформатики : 7 клас. Вправи для самоперевірки з теми "Електронн...:
Поштові адреси та сервери
Правила безпеки електронного листування
Етикет електронного спілкування
Спробуйте самі!
Блог вчителя інформатики : 7 клас. Вправи для самоперевірки з теми "Електронн...:
Поштові адреси та сервери
Правила безпеки електронного листування
Етикет електронного спілкування
пʼятницю, 1 вересня 2017 р.
неділю, 27 серпня 2017 р.
Рекомендації щодо змін в програмі з інформатики
Хмарні зустрічі учителів : Рекомендації щодо змін в програмі з інформатики: Другий етап проекту публічного обговорення навчальних програм для 5-9 класів – «Відеорекомендації». Це спільний проект Міністерства освіти і науки та освітнього проекту EdEra. Посилання на проект: https://www.ed-era.com/mon59
понеділок, 21 серпня 2017 р.
Методичні рекомендації МОН України про викладання навчальних предметів у ЗНЗ у 2017/2018 н. р.
Лист Міністерства освіти і науки України від 09.08.2017 № 1/9-436 "Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році" та методичні рекомендації з усіх шкільних предметів (окремі файли по кожному предмету).
Скачати методичні рекомендації можна тут: http://geographer.com.ua/
вівторок, 1 серпня 2017 р.
середу, 5 липня 2017 р.
Цікавий урок: Ігри, що розвивають пам’ять.
- Зорова пам'ять – «Важке запам’ятай». Учитель показує учням протягом 25-30 с 10 слів із важким написанням і забирає їх. Потім під диктовку учні пишуть ці слова на папері. Виграє той, хто написав усі слова правильно.
- Слухова пам'ять – «Хто більше». Ведучий вимовляє яке-небудь словникове слово (географічна назва, місто, тварина, рослина, іноземне слово тощо залежно від мети) і вказує на кого-небудь із гравців. Той мусить повторити це слово і додати своє. Вказує на наступного учня. Він повторює ті слова, які вже були вимовлені, і додає своє і т. д. Гра повторюється 3-4 рази, виграє той, хто зумів утримати більше слів у пам’яті.
- Слухова пам'ять. Заучування 10 слів, чисел, речень, пар слів, логічно пов’язаних, і нескладних текстів.
- Зорова пам'ять. Запам’ятовування 10 слів, прочитаних з карток:
·
Відшукати
в таблиці геометричних фігур різні предмети після 10 с їх показу;
·
Назвати
цифри, образи протягом хвилини після 20 с їх показу в таблиці;
·
У
таблиці в 16 клітинках розташовані 7 геометричних фігур. Показується таблиця
протягом 30 с. Потрібно запам’ятати й намалювати, які фігури, у яких клітинках
(45с).
«Що за чим упаде». Картинка: стіл, на якому різні предмети, собака тягне за
край скатертини. Запитати розташування предметів і назвати, що за чим упаде.
Хто назве всі предмети й у правильному порядку, той виграв.
Дві картинки з однаковим сюжетом, але на другій
картинці не всі деталі. Протягом 10 с розглядається перша картинка і прибирається,
потім протягом 20 с – друга. Потрібно назвати якомога більше деталей, які
відсутні.
- Піктограма. Запам’ятати названі слова. Для полегшення запам’ятовування робити а аркуші замальовки до кожного слова, але писати назви чи слова, позначати його буквами не можна. Можна малювати що завгодно, аби малюнок допоміг згадати назване слово.
- Оперативна пам'ять – пропонується ряд, що складається з 10 пар однозначних доданків. Потрібно скласти усно мовчки числа кожної пари й запам’ятовувати суму. Потім записати суми у потрібній послідовності.
- Ведучий простукує певний ритм кінцем олівця по столу. Ритмічна фраза має бути короткою та чіткою. Хтось з дітей повторює ритм. Інші говорять, правильно чи ні.
- Проспівати музичну фразу дитячої пісні. Дітям пропонується повторити ритм цієї фрази ударами олівця по столу.
- «Запам’ятай рух» - моторно-слухова пам'ять. Ведучий показує дітям рухи, що складаються з 3-4 дій. Діти повинні повторити ці дії в прямому і зворотному порядку.
- «Запам’ятай своє місце» - моторно-слухова і просторова пам'ять. Ведучий кожному називає його місце в залі. Потім на 30с відвертає увагу і дає команду: «Місце!» Діти мають зайняти свої місця.
- «Запам’ятай свою позу». «Слухай і виконуй» - слухова пам'ять. Ведучий називає кілька дій, але не показує їх. Потім діти мусять повторити ці дії у своїх рухах у тій послідовності, у якій вони були названі ведучими.
Підписатися на:
Дописи (Atom)