середа, 6 квітня 2022 р.

Дистанційне навчання. Тиждень4. 4 клас

 6 квітня 2022

Тема: Реалізація розгалуження на Скретч. Проєкт "Зміна фону за певною умовою"

План:

1. Розминка. Повторення основних понять теми (команд, їх призначення, назв частин інтерфейсу) = двійковий диктант у Зум

2. Тренувальна вправа https://learningapps.org/watch?v=poscxnc6522

3. Використання датчика-сенсора = команда ЗАПИТАТИ



Дз: Завантажити декілька фонів з інтернету та доробити проєкт на всі пори року. Чекатиму проекти в чаті онлайн-навчання



Дистанційне навчання. Тиждень4. 3 клас

 6 квітня 2022

Тема: Алгоритми малювання у середовищі Скретч

Наш підручник https://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/3-klas-ya-doslidzhuiu-svit-morze-2020-2.pdf 

Стор. 106- 109

План:
1. Розминка = повторюємо команди Скретч для малювання (Зум-опитування)

2. Підручник, стор. 108 - виконуємо практичне завдання з обговоренням

3. Обрати власний малюнок та створити скрипт його малювання на Скретч.
ВАЖЛИВО:
1 клітинка вправо, вліво, вверх чи вниз  це 10 кроків спрайта
1 клітинка навскіс, тобто косо                  це 14 кроків спрайта

пʼятниця, 1 квітня 2022 р.

Дистанційне навчання. Тиждень3. 2 клас

 1 квітня 2022
Тема: Алгоритми на Скретч. Команди Скретч "Показати", "Сховати". Додавання виконавців. Проєкт "Назви ім'я"

План уроку:

1. Розминка. Назви команду Скретч. Повторення

2. Як грати в схованки? Алгоритм 

3. Алгоритм демонстрації виконавцем власного імені = ознайомлення з командами ПОКАЗАТИ та СХОВАТИ виконавця

4. Практична робота. Проєкт "Назви ім'я"

Приклад: Рудий Кіт називає власне ім'я https://scratch.mit.edu/projects/669508646

середа, 30 березня 2022 р.

Дистанційне навчання. Тиждень3 (30 березня). 5 клас

 1 квітня 2022

Тема 20: Типи алгоритмів. Створення алгоритму розгалуження "Діалоги з анекдотами"

 План уроку:
1. Тренувальна гра КАХУТ за матеріалами теми "Програмування на Скретч"
2. Обговорення проєкту "Діалоги з анекдотами"
ДЗ: Створити проєкт діалгоу двох чи більше виконаців до дня сміху

30 березня 2022
Тема 20: Типи алгоритмів

 Наш підручник https://drive.google.com5клас-інформатика/

читати тему 20

1. Відкрити Скретч
2. Додати команди руху виконавця за стрілками
3. Додати команди щоб виконавець по натисненню клавіши грав мелодію
4. Додати команди малювання виконавцю та зтираня намальованого
5. Додати спрайти музичних інструментів та по на їх натисненню скрипти грання музики

ДЗ: створити проєкт "Оркестр" - 3-4 музичних інструменти, які по натисненню на них грають мелодію.
Читати підручник п. 20, на стор.196 знати усно відповіді на питання

вівторок, 29 березня 2022 р.

Дистанційне навчання. Тиждень3 (30 березня). 3 клас

 30 березня 2022

Тема: Як створити алгоритм малювання в середовищі Скретч?

Наш підручник https://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/3-klas-ya-doslidzhuiu-svit-morze-2020-2.pdf 

Стор. 106- 109

План:

1. Повторення. Команди Скретч. Команди малювання у Скретч. Блок "Олівець"
2. Інтерактивна вправа https://learningapps.org/watch?v=pts99kx7t22

3. Додавання блоку "Олівець" у Скретч https://www.youtube.com/watch?v=bGDHJU1kcvM

4. Практична робота. Малюємо будиночок у Скретч
https://www.youtube.com/watch?v=NBT-Cgg6A8Q

ДЗ: Створити власний малюнок засобами Скретч. Надіслати готовий проєкт вчителю будь-яким чином

для тих, хто потребує нагадування як малювати фігури у Скретч https://www.youtube.com/watch?v=IYTVVkr4zx4

Дистанційне навчання. Тиждень3 (30 березня). 4 клас

 30 березня 2022

Тема: Середовище Скретч. Повторення. Розгалуження. Проєкт "Куди потрапить Рудий Кіт?"


Додай до блок-схеми позначення https://learningapps.org/watch?v=pt1nahuyn22




Навчальне відео https://www.youtube.com/watch?v=z20DcjcxAIQ

Завдання: Створити власний проєкт з умовою (на використання розгалуження) та надіслати вчителю. Приклад: виконавець підходить до іншого виконавця й спілкується з ним, або дає вказівки по роботі світлофора. Чи свій проєкт

пʼятниця, 25 березня 2022 р.

Дистанційне навчання. Тиждень2 з 21 березня. 2 клас

 25 березня 2022

 Налаштування на роботу - психологічна вправа.


Тема: Бібліотека спрайтів Scratch. Команда "Говорити". Проєкт "Діалог про улюблену іграшку"

1. Повторюємо основні команди Руху виконавця

2. Практична робота

а) Завантажуємо Скретч https://scratch.mit.edu/, обираємо команду СТВОРИТИ та встановлюємо українську мову для команд

б) Вчимося додавати, дублювати, вилучати виконавців та змінювати їх розмір

в) додаємо фон сцени

г) використовуючи команду ГОВОРИТИ пишемо скрипт діалогу 


Завдання: обрати власний фон, додати виконавців та написати програму діалогу двох виконавців

середа, 23 березня 2022 р.

Дистанційне навчання. Тиждень2 з 21 березня. 5 клас

 26 березня 2022

Тема 19: Скретч. Додавання виконавців, написання коду руху для виконавця.

 Наш підручник https://drive.google.com5клас-інформатика/

Повторення https://quizizz.com/join?gc=07959317

Додаємо виконавців

а) одного виконавця намалювати та зробити його різні вигляди (наприклад, дерево зимою, весною, літом, осінню)

б) додати ДВОХ виконавців з бібліотеки та створити код для перегляду їх зміни.

в*) знайти в інтернет gif - зображення та завантажити як виконавця і також  створити код зміни виконавця (код дивись нижче  - на уроці 23 березня)

 Завантажити проект на власний пристрій (інструкція https://www.youtube.com/watch?v=ktie8IJdiY8) та надіслати роботу учителю у будь-який спосіб

ДЗ: доробити проєкт про виконавців та надіслати вчителю

ДЛЯ ТИХ, кому дуже легко - спробувати створити гру "спіймай виконавця"

Приклад


23 березня 2022
Тема 19: Середовище виконання алгоритмів. Скретч

 Наш підручник https://drive.google.com5клас-інформатика/


1. Розминка - повторення основних понять
2. Самостійна робота: намалювати блок-схему приготування бутерброду в зошиті на показати вчителю
3. Знайомство з темою - середовище виконання алгоритмів Скретч https://scratch.mit.edu/


Знайдіть ці елементи у новому Скретч

Дистанційне навчання. Тиждень2 (23 березня). 4 клас

 26 березня 2022

Тема: Середовище Скретч. Повторення. Розгалуження. 

Повторення. Невеличке тестування по основних поняттях алгоритміки https://quizizz.com/join?gc=65352469


Завдання: Створити власний проєкт з умовою (на використання розгалуження) та надіслати вчителю
Також рекомендую створити комікс з УМОВОЮ на сайті https://www.storyboardthat.com/


23 березня 2022
Тема: Середовище Скретч. Зміна виконавців. Створення проєкту управління виконавцем "Пори року"

1. Повторення основних термінів та їх тлумачення. Розминка. 
Алгоритм додавання спрайту https://learningapps.org/watch?v=pfmq4f56j22 (пройти вправу та повідомити вчителю слово-ключ)

Записати у зошит один з природніх алгоритмів (3-4 пункти). Наприклад, як саджати рослинку, як з'являються з бруньок на деревах яблучка, як настає після ночі день тощо.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
написати у зошиті алгоритм приготування смаколика

back to top