середа, 30 березня 2022 р.
Дистанційне навчання. Тиждень3 (30 березня). 5 клас
30 березня 2022
вівторок, 29 березня 2022 р.
Дистанційне навчання. Тиждень3 (30 березня). 3 клас
30 березня 2022
Тема: Як створити алгоритм малювання в середовищі Скретч?
Наш підручник https://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/3-klas-ya-doslidzhuiu-svit-morze-2020-2.pdf
Стор. 106- 109
План:
1. Повторення. Команди Скретч. Команди малювання у Скретч. Блок "Олівець"
2. Інтерактивна вправа https://learningapps.org/watch?v=pts99kx7t22
3. Додавання блоку "Олівець" у Скретч https://www.youtube.com/watch?v=bGDHJU1kcvM
4. Практична робота. Малюємо будиночок у Скретч
https://www.youtube.com/watch?v=NBT-Cgg6A8Q
ДЗ: Створити власний малюнок засобами Скретч. Надіслати готовий проєкт вчителю будь-яким чином
для тих, хто потребує нагадування як малювати фігури у Скретч https://www.youtube.com/watch?v=IYTVVkr4zx4
Дистанційне навчання. Тиждень3 (30 березня). 4 клас
30 березня 2022
Тема: Середовище Скретч. Повторення. Розгалуження. Проєкт "Куди потрапить Рудий Кіт?"
пʼятниця, 25 березня 2022 р.
Дистанційне навчання. Тиждень2 з 21 березня. 2 клас
25 березня 2022
Налаштування на роботу - психологічна вправа.
Тема: Бібліотека спрайтів Scratch. Команда "Говорити". Проєкт "Діалог про улюблену іграшку"
1. Повторюємо основні команди Руху виконавця
2. Практична робота
а) Завантажуємо Скретч https://scratch.mit.edu/, обираємо команду СТВОРИТИ та встановлюємо українську мову для команд
б) Вчимося додавати, дублювати, вилучати виконавців та змінювати їх розмір
в) додаємо фон сцени
г) використовуючи команду ГОВОРИТИ пишемо скрипт діалогу
середа, 23 березня 2022 р.
Дистанційне навчання. Тиждень2 з 21 березня. 5 клас
26 березня 2022
Тема 19: Скретч. Додавання виконавців, написання коду руху для виконавця.
Наш підручник https://drive.google.com5клас-інформатика/
Повторення https://quizizz.com/join?gc=07959317
Додаємо виконавців
а) одного виконавця намалювати та зробити його різні вигляди (наприклад, дерево зимою, весною, літом, осінню)
б) додати ДВОХ виконавців з бібліотеки та створити код для перегляду їх зміни.
в*) знайти в інтернет gif - зображення та завантажити як виконавця і також створити код зміни виконавця (код дивись нижче - на уроці 23 березня)
Завантажити проект на власний пристрій (інструкція https://www.youtube.com/watch?v=ktie8IJdiY8) та надіслати роботу учителю у будь-який спосіб
ДЗ: доробити проєкт про виконавців та надіслати вчителю
ДЛЯ ТИХ, кому дуже легко - спробувати створити гру "спіймай виконавця"
Приклад
23 березня 2022
Тема 19: Середовище виконання алгоритмів. Скретч
Наш підручник https://drive.google.com5клас-інформатика/
2. Самостійна робота: намалювати блок-схему приготування бутерброду в зошиті на показати вчителю
Знайдіть ці елементи у новому Скретч
Дистанційне навчання. Тиждень2 (23 березня). 4 клас
26 березня 2022
Тема: Середовище Скретч. Повторення. Розгалуження.
23 березня 2022
Тема: Середовище Скретч. Зміна виконавців. Створення проєкту управління виконавцем "Пори року"
1. Повторення основних термінів та їх тлумачення. Розминка.
Алгоритм додавання спрайту https://learningapps.org/watch?v=pfmq4f56j22 (пройти вправу та повідомити вчителю слово-ключ)
Записати у зошит один з природніх алгоритмів (3-4 пункти). Наприклад, як саджати рослинку, як з'являються з бруньок на деревах яблучка, як настає після ночі день тощо.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
написати у зошиті алгоритм приготування смаколика
Дистанційне навчання. Тиждень2 з 21 березня. 3 клас
26 березня 2022
Тема: Відкриття 21: Повторення. Як змінювати вигляд об’єктів у середовищі Скретч?
Наш підручник https://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/3-klas-ya-doslidzhuiu-svit-morze-2020-2.pdf
Повторення https://quizizz.com/join?gc=66048789
Додаємо виконавців
а) одного виконавця намалювати та зробити його різні вигляди (наприклад, дерево зимою, весною, літом, осінню)
б) додати ДВОХ виконавців з бібліотеки та створити код для перегляду їх зміни.
в*) знайти в інтернет gif - зображення та завантажити як виконавця і також створити код зміни виконавця (код дивись нижче - на уроці 23 березня)
Завантажити проект на власний пристрій (інструкція https://www.youtube.com/watch?v=ktie8IJdiY8) та надіслати роботу учителю у будь-який спосіб
ДЗ: доробити проєкт про виконавців та надіслати вчителю
ДЛЯ ТИХ, кому дуже легко - спробувати створити гру "спіймай виконавця"
23 березня 2022
Тема 3: Відкриття 19-20. Якими бувають алгоритми? Як змінювати вигляд об'єкту у СКРЕТЧ?
Наш підручник https://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/3-klas-ya-doslidzhuiu-svit-morze-2020-2.pdf
Правила складання алгоритмів стор.99 https://learningapps.org/watch?v=ps6zyojx322
в) якщо є час - створити ще пару таких виконавців (можна додати команду "подумати")
1. Читати підручник стор. 99 - виписати правила складання алгоритмів у зошит.
пʼятниця, 18 березня 2022 р.
Дистанційне навчання. Тиждень1 з 14 березня. 2 клас
Повторення https://quizizz.com/join?gc=10614117
Тема: Вивчаємо інтерфейс Scratch. Створення власного виконавця та команд для нього
1. Повторюємо основні команди Руху виконавця
2. Практична робота
а) Завантажуємо Скретч https://scratch.mit.edu/, обираємо команду СТВОРИТИ та встановлюємо українську мову для команд (дивись малюнок нижче)
б) Додавання іншого виконавця з бібліотеки образів
Інструменти малювання спрайту
середа, 16 березня 2022 р.
Дистанційне навчання. Тиждень1 з 14 березня. 5 клас
Наш підручник https://drive.google.com5клас-інформатика/
Урок 16 березня
Тема 18: Алгоритми та програми. Алгоритми та їх виконавці
стор. 168
1. Розминка. Повторення
2. Матеріал уроку - презентація https://drive.google.com/file/d/1mQM9RjiJx2xPbStv6XYjl_gitSBJ5OWY/view?usp=sharing
3. Маленьке опитування http://LearningApps.org/view1704887
ДЗ:
1) стор 168-172 читати, стор. 174 знати відповіді усно, стор 175, завданя 2 письмово - надіслати вчителю.
2) (обов'язкове) Скласти алгоритм малювання стрілками як намальовано нижче
3) (за бажанням) пройти рівні в алгоритмічному середовищі https://cutt.ly/peKeF85 та надіслати фото результату вчителю
Урок 19 березня
Тема 18: Алгоритми та програми. Створення алгоритмів у вигляді блок-схем
2. Навчальна презентація https://docs.google.com/presentation/d/1F9HSOMZQImN8ctxCDAlZ0yoS-cE-8GrC/edit?usp=sharing&ouid=101369257549173422510&rtpof=true&sd=true