середу, 1 червня 2016 р.

Интересный пост от коллеги

Сколько раз, создавая гугл-викторину, мечтала о том, что ответы будут автоматически подсчитаны, а результаты предоставлены.
Нашла несколько приложений в Google диске, которые это делают, но не могла добиться положительного результата, что-то я делала не так sad.gif
А тут уже готовые шаблоны викторин с самопроверкой результатов


https://edugalaxy.intel.ru/?automodule=blog&blogid=14811&showentry=10244wink.gif

четвер, 26 травня 2016 р.

Шановні колеги! Вітаю із закінченням навчального року!

Сподіваюся, що цей навчальний рік був пліднй на професійні досягнення та тепло дитячих сердець, на радісні новини та реалізацію планів та проектів.
І, хоча ми живимо у такий неспокійний час, все одно Ви своєю самовідданою працею формуєте нове покоління громадян, передаючи молоді неоціненний скарб високої освіченості та багатої духовності.
Нехай на освітянській ниві вам завжди усміхається доля, а у ваших родинах панує тепло, радість та затишок.
Щиро бажаю щастя, міцного здоров’я, довголіття, натхнення  та невичерпних творчих сил!

понеділок, 23 травня 2016 р.

середу, 18 травня 2016 р.

Учителю інформатики для 7 класу

Знайшла у мережі цікаву сторінку вчителя інформатики Сторожинської С.М.
Тут зібрані матеріали для майже всіх уроків для 7 класу: конспекти уроків, інтерактивні вправи, тести.
http://teache-inf.blogspot.com/p/blog-page_23.html

http://teache-inf.blogspot.com/p/blog-page_23.html

Мені, особисто, дуже допомогли тести, які пропонує вчитель - адже зараз у всіх нас, колеги, дуже багато роботи - адже навчальний рік закінчується...

суботу, 14 травня 2016 р.

Еволюція комп’ютерної мишки

У 1968 році Дуглас Енгельбарт, працівник Стенфордського дослідницького інституту (СІ), представив світу досягнення в галузі розробки інтерфейсів. Серед предметів, які він продемонстрував, був і прототип комп’ютерної миші, який зібрали ще в 1964 році. Тоді цей пристрій було представлено як “XY індикатор для систем відображення даних”. Пристрій мав 2 коліщатка під дерев’яним корпусом: одне використовувалося для рухів по горизонталі, інше – по вертикалі. У 1970 році інститут отримав патент на цей пристрій, а пізніше передав права користування компаніям Apple і Xerox. Після цього комп’ютерна миша неодноразово видозмінювалася, стаючи більш ефективною, ергономічною і портативною.

Який вигляд приймала комп'ютерна мишка від створення до сьогодні дивись за посиланням http://coob.com.ua/evolyutsiya-kompyuternoji-myshky/

понеділок, 2 травня 2016 р.

Орієнтир для 7 класу в темі "Робота над проектом"

Знайшла у мережі дуже корисне видання "Як розробити власний проект" та його оформити Колосай Л.А - викладача курсу "Основи інформаційної культури" Славутицького ліцею.
Вважаю за необхідне порекомендувати його до ознайомлення.
https://drive.google.com/open?id=0B_oEZVgFwuuPN1RZTUhsb0twQWs

середу, 20 квітня 2016 р.

Увага! Конкурс із Web-дизайну та комп'ютерної графіки

http://webdesign.vntu.edu.ua/
Вінницьким національним технічним університетом спільно із управлінням у справах сім’ї та молоді Вінницької ОДА, КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», Вінницьким торговельно-економічним інститутом КНТЕУ, Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Вінницькій області за підтримки Вінницької обласної організації профспілки працівників освіти і науки оголошено прийом робіт для участі в XIV Міжнародному конкурсі з Веб-дизайну та комп’ютерної графіки серед студентів та учнів.
Деталі на сайті    http://webdesign.vntu.edu.ua/

понеділок, 11 квітня 2016 р.

Визуализация. 4 онлайн-сервиса для создания облака тегов

Визуализация. 4 онлайн-сервиса для создания облака тегов: Частота слов в статье, акцент на важных терминах или популярность упоминаний в тексте – все это можно сделать с помощью облака слов. Предлагаю подборку из четырех онлайн-сервисов, которые позволят сделать облако слов быстро и визуально красиво.

Мне особенно понравился сервис tagul.com.
Вот что у меня получилось с его помощью

Така собі цікава візуалізація до теми "Безпека дітей в Інтернет".
 

пʼятницю, 8 квітня 2016 р.

Про посібник для вчителів "Медіаграмотність на уро...

На защите Детства: Про посібник для вчителів "Медіаграмотність на уро...: Посібник (у форматі PDF ) для вчителів   «Медіаграмотність на уроках суспільних дисциплін» , презентований 19 березня під час Четвертої м...

Тем, кто интересуется психологией управления группами

В сети встречается интересная литература "для тренеров" - т.е. для людей, работающих с большим количеством людей. Мы, учителя, как раз и являемся такими тренерами для наших классов.
На просторах Интернет есть много источников психологической литературы, и мне попался еще один: Литература для тренеров: Проведение тренингов (скачать бесплатно книги для бизнес-тренера)
Здесь собраны бесплатные электронные книги по проведению групповых работ, игры на сплочение группы (создание команды) и др.
Мне кажется, что такая современная литература по психологии будет в помощь думающему учителю. 
Сплоченных и дружных Вам классов, дорогие коллеги!

неділю, 3 квітня 2016 р.

Автор завдань з олімпіади з ІКТ, Ігор Завадський

Опублікував розв'язання 2 своїх задач зі всеукру по ІТ: http://itknyga.com.ua/index/olimpiada_z_it/0-9
http://itknyga.com.ua/index/olimpiada_z_it/0-9Та написав:
"У цьому році моїх нових тільки 2 - Word і Access. По Word-у - для монстрів Смайлик «smile» Здається, ніхто до кінця не клацнув. Щоб зрозуміти, що я намудрив, задайте всьому доку чорний шрифт та відобразіть через Alt+F9 коди полів. А з Аксесу - нормальна, хороша задачка. У ній якраз оптимально сполучаються кілька ключових технік: запити з множинними порівняннями та обмеження на значення полів форми з агрегатними функціями." 
Рекомендую всім олімпіадникам для розбору.  http://itknyga.com.ua/index/olimpiada_z_it/0-9.

суботу, 2 квітня 2016 р.

Советы психолога

Не секрет, что современные дети, а часто и взрослые не умеют снять психическое напряжение дня  и это может перерасти во что-то нехорошее.
Вот н а эту тему нашла в сети интересную статью "Методы саморегуляции и снятия психического напряжения у детей".
Особенно понравилось функциональное упражнение "Чайничек с крышечкой" для развития концентрации внимания и двигательного контроля, а также эльминации импульсивности.
Мне кажется, что эти упражнения будут очень востребованы педагогами и родителями, в чьем ближайшем окружении есть дети до 10 лет.
МЕТОДЫ САМОРЕГУЛЯЦИИ И СНЯТИЯ ПСИХОЭМОЦИОНАЛЬНОГО НАПРЯЖЕНИЯ У ДЕТЕЙИсточник: https://psy-practice.com/publications/vzroslye-i-deti/metody-samoregulyatsii-i-snyatiya-psikhoemotsionalnogo-napryazheniya-u-detey/ При копировании материалов, ссылка на источник обязательна © psy-practice.com
МЕТОДЫ САМОРЕГУЛЯЦИИ И СНЯТИЯ ПСИХОЭМОЦИОНАЛЬНОГО НАПРЯЖЕНИЯ У ДЕТЕЙИсточник: https://psy-practice.com/publications/vzroslye-i-deti/metody-samoregulyatsii-i-snyatiya-psikhoemotsionalnogo-napryazheniya-u-detey/ При копировании материалов, ссылка на источник обязательна © psy-practice.com
МЕТОДЫ САМОРЕГУЛЯЦИИ И СНЯТИЯ ПСИХОЭМОЦИОНАЛЬНОГО НАПРЯЖЕНИЯ У ДЕТЕЙИсточник: https://psy-practice.com/publications/vzroslye-i-deti/metody-samoregulyatsii-i-snyatiya-psikhoemotsionalnogo-napryazheniya-u-detey/ При копировании материалов, ссылка на источник обязательна © psy-practice.com
МЕТОДЫ САМОРЕГУЛЯЦИИ И СНЯТИЯ ПСИХОЭМОЦИОНАЛЬНОГО НАПРЯЖЕНИЯ У ДЕТЕЙИсточник: https://psy-practice.com/publications/vzroslye-i-deti/metody-samoregulyatsii-i-snyatiya-psikhoemotsionalnogo-napryazheniya-u-detey/ При копировании материалов, ссылка на источник обязательна © psy-practice.com
МЕТОДЫ САМОРЕГУЛЯЦИИ И СНЯТИЯ ПСИХОЭМОЦИОНАЛЬНОГО НАПРЯЖЕНИЯ У ДЕТЕЙИсточник: https://psy-practice.com/publications/vzroslye-i-deti/metody-samoregulyatsii-i-snyatiya-psikhoemotsionalnogo-napryazheniya-u-detey/ При копировании материалов, ссылка на источник обязательна © psy-practice.com
МЕТОДЫ САМОРЕГУЛЯЦИИ И СНЯТИЯ ПСИХОЭМОЦИОНАЛЬНОГО НАПРЯЖЕНИЯ У ДЕТЕЙИсточник: https://psy-practice.com/publications/vzroslye-i-deti/metody-samoregulyatsii-i-snyatiya-psikhoemotsionalnogo-napryazheniya-u-detey/ При копировании материалов, ссылка на источник обязательна © psy-practice.com

пʼятницю, 1 квітня 2016 р.

Что такое "лонгрид"?

Во все большем количестве изданий − как печатных, так и онлайновых − появляются объемные материалы особого типа, за которыми в журналистской среде закрепилось название «длинные тексты» (англ. long forms) или лонгриды (от англ. − long read – материал, предназначенный для длительного прочтения, в отличие от маленькой заметки). 

Сразу же следует оговориться, что объем материала – хотя и наиболее заметная, но не ключевая характеристика лонгрида. Объемными могут быть и материалы других жанров, поэтому сам по себе большой объем текста вовсе не означает, что перед нами лонгрид. Как будет показано в исследовании, лонгриды отличает также особый подход к выбору темы, требования к качеству собранной информации и способ подачи материала. 
 http://newreporter.org/2015/04/03/longrid-format-dlya-dlinnogo-chteniya/
Поиск формата для длинных текстов породил моду на интерактивные журналистикие фичеры, в которых фото, видео, аудио, инфографика и, собственно, текст органично сочетаются с последними достижениями веб-верстки. 

суботу, 19 березня 2016 р.

Школы мира. Япония.

Это очень интересно... Рекомендую всем ученикам почитать и сделать выводы :)
http://mel.fm/2016/02/25/japan
Почему у японских школьников нет свободного времени, зачем в классе проводить подобия саммитов и почему экзамен — одно из самых сложных событий в жизни, а объявление его результатов может довести до самоубийства, рассказывает преподаватель японского языка Александр Ульяновский.
Подробнее по ссылке http://mel.fm/2016/02/25/japan

вівторок, 8 березня 2016 р.

Дорогі жінки! Особливо - колеги! Зі святом весни та жіночності!!!

З ледь відчутним весняним подихом приходить до нас чудове жіноче свято – 8 Березня. 

Цей день несе у світ ніжність і красу. Адже усе найдорожче, що є у нашому житті – щастя, радість, надія, кохання, пов’язане з жінкою. 
Без вас, дорогі дівчата, не було б стільки світла, любові і тепла. 

Ви наповнюєте будні яскравими фарбами, спонукаєте до шляхетних вчинків і добрих справ. Нехай вас ніколи не оминає турбота чоловіків, а прекрасні почуття дарують натхнення для нових творчих успіхів і життєвих перемог!!!

 


четвер, 3 березня 2016 р.

Google создала поисковик для детей

Компания Google создала поисковик для детей под названием Kiddle, которая фильтрует и отсеивает в результатах поиска сайты для взрослых.
Поисковые запросы в Kiddle отображаются особым образом. Сначала идут детские сайты, затем на экран выводятся взрослые сайты, безопасные для детей, и с информацией, которая будет понятна ребенку. Подборки проверяются авторами Kiddle.

 Пока, к сожалению, этот поисковик не имеет возможности поиска на украинском и русском языках :(

четвер, 11 лютого 2016 р.

Новий конкурс! Давайте візьмемо участь!!!

Шановні мої творчі та сучасні учні!

У Харкові та Харківській області протягом лютого-березня 2016 проводиться обласний фестиваль з комп’ютерної графіки та анімації серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів у таких номінаціях: «Колаж», «Веб-дизайн», «Анімація» (крім робіт, виконаних у програмі MS PowerPoint), «Презентація» (для учнів 2-6-х класів), «Відеомонтаж» (для учнів 9-11-х класів).
Теми фестивалю: 

* «Гей, уставаймо, єднаймося, Українські люди!» (до 160-річчя від дня народження Івана Франка, українського поета, прозаїка, публіциста); 
* «Ви чули, як плаче спустошена Прип'ять…» (30 років з часу Чорнобильської катастрофи);
* «Вічне сонячне світло в музиці ім’я тобі Моцарт» (до 260-річчя від дня народження Вольфганга Амадея Моцарта);
* «Я мислю, отже я існую» (до 420-річчя від дня народження Рене Декарта, французького філософа, фізика, математика);
* «'Curiouser and curiouser!' cried Alice (- Все чудеситься і чудеситься – прокричала Аліса)» (до року англійської мови в Україні та 145-річчя від дня виходу в світ книги «Аліса в Задзеркаллі» англійського математика й письменника Льюїса Керрола).
Максимально допустимий сумарний обсяг роботи 150 Мб.; відеоролик – до 5 хв.
Подання заявок та робіт для участі у Фестивалі до 25 березня 2016 р.
Чекаю на Ваші ідеї, любі учні!

вівторок, 9 лютого 2016 р.

Сьогодні - день безпечного Інтернету

З 2004 року за ініціативою Європейської мережі безпечного Інтернету у другий вівторок грудня щорічно відзначається Міжнародний день безпечного інтернету. У 2016 році Міжнародний День безпечного Інтернету проходитиме 9 лютого.  
З метою пропагування відповідального і безпечного використання інтернету рекомендуємо в загальноосвітніх навчальних закладах провести інформаційні заходи для дітей, вчителів та батьків.  
Корисні ресурси:
1. Ключові повідомлення кампанії до Дня Безпечного Інтернету 2016
2. https://www.saferinternetday.org — сайт “День безпечного Інтернету”.
3. http://disted.edu.vn.ua/media/bp/html/etusivu.htm - сайт “Онляндія – безпечна веб-країна”.
4. http://www.prointernet.in.ua - сайт про безпеку в Інтернеті від Google.
5. http://it-pl.at.ua/load/bezpeka_ditej_v_interneti/2-1-0-27 – сайт “Форум інформатиків Полтавщини”.
6. http://padlet.com/wall/ablxtmi2wh4c - інтерактивна дошка "Безпечний Інтернет 2016"  (можливо додавати власні ресурси)
7. https://drive.google.com/file/d/0ByN0LWyCH6uBbjlTRGFBcFdrR1E/view?usp=sharing - Безпека дітей в Інтернеті. Батьківський контроль.

пʼятницю, 5 лютого 2016 р.

Увага! Увага! Нова програма з інформатики 5-9 класи. Всім до ознайомлення

http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.htmlНа сайті Міністерства освіти і науки України з'явилися нові програми, у тому числі з інформатики для 5-9 класів для тих, хто вивчав інформатику у 2-4 класах.
У новій програмі багато передбачених сюрпризів. Наприклад, у 5, 6 та 7 класах присутні 12 годин  з теми "Алгоритми та програми" (програмування), у 8 класі цій темі присвячено 24 години, а у 9му - 18 годин.

Тому, напевно, всім вчителям інформатики прийдеться згадати навички програмування хоча б у звичайних Basic та Pascal. Програма регламентує роботу учнів у навчальному середовищі програмування та у середовищі розроблення програм.

Стосовно розподілу навчальних годин, програма дозволяє, як і раніше дещо вирішати вчителю: " ... розподіл змісту й навчального часу є орієнтовним. Учителі й автори підручників можуть коригувати послідовність вивчення тем залежно від методичної концепції та конкретних навчальних ситуацій, від рівня підготовки учнів і сформованості в них предметних ІКТ-компетентностей. Учителі також можуть вибудовувати найбільш прийнятний для конкретного навчального закладу або класу підхід до навчання. Запропонована кількість часу на вивчення кожної теми також є орієнтовною, учителі й автори підручників можуть її змінювати у межах до 15%. Разом з тим, учитель має створити умови для забезпечення рівня навчальних досягнень учнів, зазначеного у програмі з кожної теми.

Отже, дивіться самі, шановні колеги.
Ознайомитися з програмою та завантажити її можна за посиланням
 mon.gov.ua/content/informatika-(5-9)-dlya-uchniv-yaki-vivchali-v-2-4.docx

вівторок, 2 лютого 2016 р.

Учням 5 класу. Кросворд "Пошук слова"

Дорогие пятиклассники!
Предлагаю провести время вынужденного бездействия с пользой и попробовать решить кроссворд "Поиск слова" по нашей теме "Графический редактор Paint".

Для получения оценки надо:
1. Скачать картинку с кроссвордом (нажать на най правой кнопкой мышки, выбрать команду сохранить изображение как.. или сохранить картинку как.., потом указать путь для сохранения и нажать кнопку "Сохранить").
2. Загрузить графический редактор на своём компьютере
3. Открыть скачанное изображение (алгоритм сохранения и открытия рисунка смотри на страницах учебника).
4. Решить кроссворд, закрасив разными цветами найденные слова.
5. Сохранить файл с ответами и прислать учителю любым удобным способом.
Первые 5 ответов претендуют на оценку  12 баллов.

Сам кроссворд

четвер, 28 січня 2016 р.

Сьогодні - Міжнародний день захисту персональних даних

28 січня відзначається Міжнародний день захисту персональних даних (Data Protection Day). Це свято було засновано для того, щоб користувачі мережі не забували про дотримання правил поведінки в інтернеті, які допомагають убезпечити їх віртуальну і реальне життя.

Рішення відзначати цю дату було прийнято 26 Квітень 2006 року Комітет міністрів Ради Європи. Ця дата відповідає річниці підписання Конвенції Ради Європи від 28 січня 1981 року «Про захист осіб у зв'язку з автоматизованою обробкою персональних даних». У деяких країнах це свято називається «Днем конфіденційності».

Конвенція «Про захист осіб у зв'язку з автоматизованою обробкою персональних даних» стала першим міжнародним зобов'язуючим інструментом у сфері захисту персональних даних, який визначив механізми захисту прав людини на недоторканність його особистого життя, а також надав визначення поняття «персональні дані». 

Задание для 7 класса

Дорогие СЕМИКЛАССНИКИ!
Очень жаль, что время карантина попадает на такую важную и интересную тему, как "Электронные таблицы". Предлагаю не терять время и попробовать изучить пару подпунктов самостоятельно. Если возникнут вопросы - пишите любым удобным способом, отвечу обязательно.
Итак, задание на время карантина:
1. Повторить п. 4.2 - мы его уже проработали на уроке, поэтому надо выполнить задание: стр. 113 №3, стр. 114 №№ 4,5,6. Для этого понадобится файл зразок 4.2.xlsx - скачиваем и выполняем задание.
Эти правильно выполненные задания, присланные мне на почту или через "ВКонтакте"  принесут Вам 11 баллов.

Для тех, у кого до сих пор нет учебника - скачиваем по ссылке: УЧЕБНИК ПО ИНФОРМАТИКЕ

2. Прочитать и проработать п. 4.3. "Форматирование объектов электронной таблицы". 
Кстати,  форматирование - это изменение внешнего вида данных (вспоминаем, как учили то же самое год назад в теме "Текстовый редактор").
В электронном виде надо:
а) на страницах 122-123 выбрать ДВА любых задания, выполнить из и прислать мне.
б) со стр. 123-124 ознакомиться и выполнить практическую работу, которую тоже прислать мне. 
Все три задания оцениваются отдельно.
За красивое и качественное форматирование данных добавляются баллы.
Для выполнения пункта а) понадобятся файлы
На всякий случай напоминаю, что перейдя по ссылке можно скачать файл, нажав в верхней полоске окна документа кнопку "Скачать". Она выглядит так:

Задание для 5 класса

Уважаемые ученики и ученицы! Особенно те, кто не хочет останавливаться в обучении из-за карантина!
Задание на вынужденную разлуку с информатикой для любимого 5-а класса по  нашей теме "Графичнский редактор":
1. Почитайте, пожалуйста, п. 3.2.  - 3.3 нашего учебника. Там написано, как в графическом редакторе пользоваться инструментами а высоком уровне и как использовать настройки этих инструментов.
2. Выполнить задания и прислать мне любым удобным способом:
    - с. 104 - создать изображения и сохранить в файл под своей фамилией;
    - с. 111-112 - выполнить практическую работу. Рисуем только то, что предлагает учебник. Для творческих детей, кому очень хочется нарисовать свой рисунок - нет ничего невозможного: выполните обязательные задания и рисуйте в своё удовольствие! Все творческие работы тоже принимаются, но оцениваться будут лишь в том случае, если в рисунке будут использованы все или бОльшая часть инструментов, которые рассмотрены на страницах пунктов 3.2. и 3.3.

и последнее:
- тем, кому скучно читать учебник, могут попробовать ознакомиться с инструментами графического редактора по презентации
https://drive.google.com/file/d/0B_oEZVgFwuuPeXhLVnlVZG1UVzg/view?usp=sharing
- а те, кто хочет в конце изучения темы хорошо сдать итоговый тест, могут ознакомиться с вопросами, из которых и будет сформирован окончательный итоговый тест по теме Тестовые вопросы для 5 класса по теме "Графический редактор".

неділю, 24 січня 2016 р.

про Інтернет

Ресурс від Google про інтернет-грамотність та безпеку. Містить корисну інформацію та практичні завдання. Буде корисним і для вчителя, і для учнів.
http://www.prointernet.in.ua/

пʼятницю, 22 січня 2016 р.

Всім до ознайомлення. 17 ЦІЛЕЙ СТАЛОГО РОЗВИТКУ СВІТУ до 2030 року

25 вересня 2015 року 193 держави-члени Організації Об’єднаних Націй на Саміті зі сталого розвитку в Нью-Йорку одностайно прийняли нову глобальну програму сталого розвитку, що містить 17 цілей, яких світ має досягнути до 2030 року.
«Справжнім тестом відданості Порядку денному-2030 стане його виконання. Нам потрібні дії з боку всіх та всюди. Наш орієнтир - сімнадцять Цілей сталого розвитку. Вони є переліком обов'язкових справ для людей та планети, планом досягнення успіху», — підкреслив Генеральний секретар ООН Пан Гі Мун під час виступу на саміті.
1 січня 2016 року розпочався відлік часу — світ має 15 років, аби досягнути 17 амбітних цілей. 
Ціль 1. Побороти бідність у всьому світі та у всіх її проявах.
До 2030 року світ має побороти бідність. Нині близько 10% людей живуть за межею бідності, витрачаючи менше 1.9 долара на день (показник бідності, що використовується Світовим Банком).
Найбідніші та найбільш вразливі верстви населення мають бути захищеними за допомогою державних соціальних програм, а їх права власності та доступу до фінансових ресурсів забезпечені на рівні з іншими.
 
Ціль 2. Побороти голод, покращити доступність та якість харчування, а також стимулювати стале сільське господарство.
До 2030 року кожна людина на планеті повинна мати доступ до безпечної, поживної їжі в достатніх для забезпечення своїх потреб обсягах.
......
 
Ціль 4. Забезпечити всеохоплюючий та справедливий доступ до якісної освіти та поширювати можливості для навчання протягом всього життя.
До 2030 року всі діти планети повинні отримувати повну безкоштовну та якісну початкову і середню освіту. І чоловіки, і жінки повинні мати можливість отримати доступну та якісну вищу освіту.
Освітні матеріали повинні включати знання та навики для поширення принципів сталого розвитку.
 
Читати далі у джерелі http://www.esd.org.ua/node/906

суботу, 16 січня 2016 р.

Творчество учеников

Я очень горжусь детьми, с которыми работаю в Харьковском лицее № 89!
Среди них есть много творческих детей, которые свои таланты реализуют средствами информационных технологий.
Так, ученик 7-А класса Ярослав Гладун с удовольствием откликнулся на мой призыв: в каникулярное время опробовать технологию создания пластилинового мультфильма и создал первый из них. Вот его проба пера


Такая успешная попытка не остановила Ярослава в его творчестве и на сегодняшний момент у Ярослава уже создано ЧЕТЫРЕ пластилиновых мультика и успешно функционирует канал на youtube, где можно ознакомиться с его работами.
Если Вы заинтересовались - перейдите по ссылке ниже и, если Вы не равнодушный человек - поддержите, пожалуйста, творческого ученика, нажав "лайк" его работе.
Для этого необходимо перейти по ссылке https://www.youtube.com/channel/UC6zqbAvStVo--7lbIHie6Ig
А если Вы сами решите попробовать свои силы в таком интересном деле, как создание пластилинового мультфильма, вот несколько ссылочек:
А вот пример классного пластилинового мультфильма на стихотворение Т.Г. Шевченко "Садок вишневий коло хати" https://www.youtube.com/watch?v=E0jnBCkMEuM#action=share

вівторок, 12 січня 2016 р.

Немного про Access (настройка форм)

Не секрет, что какой бы чудесной и гармонично построенной ни была бы база данных, всегда её лицом являются формы. И от того, насколько удобной будет форма для пользователя, тем больше пользы принесет использование той или иной базы данных. 
Поэтому часто на формах используют разные виды информации: изображения, текст различного вида и, конечно же - управляющие элементы.
Одним из самых интересных управляющих элементов, на мой взгляд, является выпадающий список.

вівторок, 5 січня 2016 р.

30 способов проведения опроса на уроке

Со временем у каждого учителя в его методической копилке накапливаются самые разнообразные приемы опроса. Предлагаем ознакомиться с некоторыми, наиболее популярными способами проведения опроса на уроке.
Далее смотрите в источнике http://pedsovet.su/metodika/5992_sposoby_oprosa_uchenikov
back to top