середу, 21 вересня 2016 р.

вівторок, 20 вересня 2016 р.

2 завдання для 5 класу

Любі учні!
Для тренування та закріплення знань з інформатики та просто для повторення пропоную спробувати виконати дві вправи з теми "Повідомлення. Дані. Робота з даними"
Перша вправа "Пристрої для роботи з даними". Після з'єднання необхідних елементів треба перевірити власні результати, натиснувши на таку кнопку ->
Друга вправа  "Знайди пари пристроїв". Хто впорався - запишіть кількість кліків, яка знадобилась для виконання завдання. А потім у класі спробуємо з'ясувати, хто ж має найбільш треновану пам'ять?
:-)

2 клас Урок 03 Приватна та публічна інформація. Захист особистої приватної інформації.

понеділок, 19 вересня 2016 р.

Сьогодні - день смайлика :-)


значення смайликів19 вересня 1982 в 11:44 ранку Скотт Фалман, професор психології університету Карнегі Меллон у Піттсбурзі, відправив колегам електронне повідомлення.
У цьому повідомленні він запропонував інтернет-користувачам під час спілкування в мережі використовувати послідовність символів - ":-)" - як маркер для жартівливих повідомлень.

Свій вибір вчений пояснив тим, що цей значок схожий на усміхнене обличчя.

А більше з історії виникнення смайлика можна прочитати тут http://inmoment.com.ua 

Здавалося б, вживання смайлів не вимагає від автора знання будь-яких правил. Але чи так це? Давайте розглянемо деякі поради від завсідників Інтернету.
  • В першу чергу вони відзначають, що не можна використовувати смайлики без «очей». Тобто слід писати: :), а не просто).
  • По-друге, не слід використовувати кілька скобочек. Це може позначати наявність у людини кількох підборідь.
  • По-третє, наголошується, що частина «ніс», тобто рисочку, завжди можна пропускати.
  • По-четверте, самі смайли не можна ліпити впритул до тексту. Слід робити пробіл між останнім словом та «посмішкою».
  • Крім того, він замінює точку, так що не варто думати, ставити розділовий знак після смайла або до нього.
  • Також багато радять утриматися від вживання рідкісних і малозрозумілих смайлів. Не всі можуть зрозуміти їх значення.
  • Не слід також використовувати багато одноманітних «улибочек» в кінці речення або повідомлення. Вистачить і одного-двох. Слід знати міру навіть у вираженні емоцій.

Напевно, кожному з нас цікаво значення символів для позначення почуттів. Адже знаючи, що позначають смайлики, ми зможемо правильно їх використовувати. Наведемо кілька прикладів:
:-) :)    -    Ці два смайлика позначають посмішку;
:(:-(     -    Використовуються для позначення грусті;
=) = -)  -   Ці комбінації висловлюють радість;
:>: ->   -   Ось так в Інтернеті посміхаються або ж хіхікають;
:}: -}    -   А ось так виражається сарказм;
-) -)      -   Якщо хочете підморгнути співрозмовнику, виберіть один з цих варіантів;
:-Ф       -  За допомогою цього смайла можна поцілувати співрозмовника;
> :(       -  За допомогою цих комбінацій виражається злість;
~: 0       -  Ці смайли висловлюють жах
@ -> --- - Це троянда, яку ви можете подарувати співрозмовникові.

четвер, 15 вересня 2016 р.

Вопросы на уроках важнее ответов

Пожалуй, со времён Сократа учителя используют вопросы как мощный педагогический инструмент. И этот инструмент должен помогать идти вперёд, а не топтаться на месте.
 «Я не знаю»
Начнём с того, что это нормально — не знать ответ на вопрос.
В школе фраза ученика «Я не знаю» обычно трактуется как «Я забыл информацию, которую вообще-то должен был помнить». Учитель как будто шепчет: «Я знаю ответ, и ты тоже должен его знать. Ответь на мой вопрос, и это будет означать, что ты знаешь». Такое восприятие вопроса расставляет акценты так, что в центре внимания оказывается знание, данное ученику кем-то свыше, например, учителем или родителем. Но на самом деле сила любого вопроса в том, что он наконец-то возвращает ученику инициативу в деле «добычи знаний».
 
Вопросы помогают выйти за пределы содержания и смыслов, в которых мы привыкли «вариться». А фраза «Я не знаю», в таком случае, это не просто начало поисков «правильного» ответа. С неё начинается сложный процесс соотнесения собственных знаний со Вселенной. И ответ нужно искать не где-то там, что «мы уже проходили», а здесь и сейчас, где ты есть.

Хорошие и плохие вопросы

Что делает вопрос плохим? Это зависит от того, что вы ожидаете. Получить стройный правильный ответ? Подстегнуть отвечающего к пересмотру позиции? Сделать так, чтобы кто-то обернулся назад и обратил внимание на то, что он уже знает, а что упустил? Углубиться в тему?
Всё это имеет смысл, и всё это можно сделать с помощью хороших вопросов.
А что же делает плохой вопрос? Он сбивает с толку и «замораживает» процесс мышления и познания, заставляя топтаться на месте.
Это не значит, что хорошие вопросы не должны быть трудными и не должны ставить перед отвечающими препятствия. Но ученик, преодолевающий препятствия, и запутанный ученик — это разные вещи.
Далее тут https://newtonew.com/discussions/questions-important-answers
 

понеділок, 12 вересня 2016 р.

З днем програміста, друзі інформатики!!!

В Україні, і в багатьох інших країнах світу, День програміста відзначається щорічно і завжди в один і той же день - 256-й день року. 

День програміста в 2016 році випав на понеділок, 12 вересня. І якщо сама дата є постійною, то її походження здивує багатьох. Вся справа в тому, що День програміста відзначається щорічно на 256-й день в році, адже це число багато означає для IT-фахівців.

256 – саме стільки чисел можна виразити за допомогою 8-розрядної байта. В Україні це свято користується великим попитом, так як IT-фахівці дуже затребувані на ринку, а їх зарплати одні з найвищих. Саме з цієї причини знайдено сайт з веселою підбіркою тематичних анекдотів про програмістів.

***
За народною прикметою, в новий будинок першим потрібно впускати інтернет-кабель. І де він ляже – там ставте ліжко. І стіл. І комп. І холодильник.
Результат пошуку зображень за запитом "смайлик программист"

***
По фен-шую адмін повинен спати головою на сервер.

***
Розмовляють два програміста:
– А що він собою являє?
– Дуже товариський і доброзичливий, навіть не скажеш, що програміст.

***
– Вчора довго намагався пояснити бабусі, що працюю програмістом…
– ???
– Коротше, зійшлися на тому, що чиню телевізори та розводжу мишей…

 

четвер, 1 вересня 2016 р.

Зі святом 1 вересня!

Щиро вітаю з Днем знань - справжнім всенародним святом мудрості, доброти і людяності!
Цей день завжди особливо урочистий і хвилюючий, адже саме з нього починається незвіданий, цікавий і, водночас, нелегкий шлях до пізнання, до нових звершень, до самостійного життя.
Бажаю усім школярам, студентам на цьому шляху підкорити нові вершини знань, зустріти добрих і надійних друзів та досягти омріяної мети. Переконана, що Ваші здібності, наполегливість стануть запорукою визначних успіхів у дорослому житті, а сприятимуть цьому - високі стандарти української освіти, рівні можливості в її здобутті для кожної дитини.
 
Найщиріші слова подяки - вчителям, які щедро діляться своїми знаннями, плекають справжніх патріотів нашої держави. Їх мудрість і великодушність залишається з вихованцями на все життя.
Зі святом, дорогі друзі! 

середу, 31 серпня 2016 р.

Інтернет-олімпіада з інформаційних технологій "ІОІТ-2016"


Інтернет-олімпіада з інформаційних технологій "ІОІТ-2016" стартує 1 вересня!

1 вересня розпочне свою роботу номінація "Інформаційні системи та бази даних", а за адресою http://іоіт.укр/ відкриється новий офіційний сайт олімпіади - більш інформативний, зручний та завжди доступний в мережі Інтернет. Змагання ж, як і раніше, проводитиметься в системі itolymp за адресою https://itolymp.com/.

Детальнішу інформацію про І етап олімпіади в номінації "Інформаційні системи та бази даних" та змагання загалом ви зможете дізнатися вже з її початком - 1 вересня, - на офіційному сайті ІОІТ та її офіційних сторінках в соцмережах Facebook та Вконтакті.
Почнемо новий навчальний рік разом!

пʼятницю, 26 серпня 2016 р.

Интересная статья с хорошего сайта


http://didaktor.ru/kak-stat-uchitelem-s-bolshoj-bukvy/ 


Методична студія для керівників Р(М)МО вчителів інформатики

26 серпня 2016 року у рамках проведення обласного серпневого педагогічного тижня за темою «Завдання педагогічних колективів у контексті інтеграції до європейського освітнього простору» на базі КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» відбулася методична студія для керівників Р(М)МО вчителів інформатики.

Матеріали методичної студії для керівників Р(М)МО вчителів інформатики Харківської області можна завантажити тут

четвер, 25 серпня 2016 р.

Що конкретно змінилося у програмах початкової школи?

Вперше в одному документі компактно наведено опис ключових змін до ВСІХ оновлених програм.

Вчителі, батьки - прочитайте, будь ласка. Бо, на жаль, інформація, яка до вас надходить через ЗМІ, не завжди коректна та не дає можливості зрозуміти: що ж відбувається насправді?

Всі зміни та їх детальний опис - за посиланням
http://informaticsmon24-new.ed-era.com/opus_zmyn.html

Методичний порадник: організація та зміст освітнього процесу у 2016/2017 навчальному році

Освітня галузь «Технології»
Інформатика


Методичний порадник: організація та зміст освітнього процесу у 2016/2017 навчальному році : інформаційно-методичний збірник / за заг. ред. І. Г. Осад­чого, О. В. Чубарук . – Біла Церква: КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», 2016.

Методичні рекомендації щодо організації та змісту вивчення інформатики в основній і старшій школі (18.08.2016 - дата останнього поновлення матеріалів)

Перелік навчальних програм з інформатики, рекомендованих МОН України, для реалізації варіативної складової навчальних планів у 2016/2017 навчальному році 03.08.2016

Перелік навчальної літератури з інформатики, що має відповідний гриф МОН України, для використання у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році 22.08.2016

Перелік навчальної літератури з інформатики з навчанням російською мовою, що має відповідний гриф МОН України, для використання у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році 19.08.2016


Подивитись повністю http://www.академія.com.ua/metodychnyj-poradnyk-organizatsiya-ta-zmist-osvitnogo-protsesu-u-2016-2017-navchalnomu-rotsi/



вівторок, 23 серпня 2016 р.

Критическое мышление: базовые принципы и приёмы

Способы обращения с информацией, которые помогут правильно оценить чужие утверждения и аргументированно отстаивать свою позицию.

Чтобы осмысленно действовать и о чём-либо рассуждать, собственным опытом не ограничиться. Аргумент «так делали всегда» стремительно вышел из моды с распространением всеобщей грамотности и массовой печати, поэтому тоже не работает так хорошо, как прежде. Сегодня наши поступки во многом определяются тем, что мы где-то услышали или прочитали.
Но даже эксперты то и дело ошибаются, не говоря уже о том, что всегда найдётся много желающих воспользоваться нашей доверчивостью: от предприимчивых торговцев исцеляющими браслетами и уникальными лечебными методиками до недобросовестных политиков, нуждающихся в общественной поддержке. Поэтому каждый из нас в меру своих сил пытается фильтровать окружающую информацию, отделать истинное от ложного и неточного.

Золотое правило журналистики — «сначала упрости, потом преувеличь». Согласно одной байке, в 50-е годы это правило выдал своим сотрудникам главный редактор The Economist. Сегодня оно применяется как никогда широко, и пользуются им далеко не только журналисты.


вівторок, 16 серпня 2016 р.

Новини МОН України

4 серпня відбулось засідання Колегії Міністерства освіти і науки України, де і було затверджено оновлені програми для початкової школи. З короткою презентацією можна ознайомитись за посиланням
“За оновленими програмами для 1-4 класів діти навчатимуться вже з 1 вересня. Для нас було критично важливим встигнути оновити програми для початкової школи до початку нового навчального року. Це оновлення – лише перший крок. Наступного тижня МОН презентує концепцію нової української школи. Передбачені нею зміни будуть системно запроваджуватись  з 2018 року. Але діти вчаться вже зараз, вони не можуть чекати. Тому оновленням програм початкової школи  ми показуємо напрям змін”, - зазначив заступник Міністра освіти і науки України Павло Хобзей. 
Схвалені Колегією  МОН  13 оновлених навчальних програм для 1-4 класів розміщені у відкритому доступі на сайті Міністерства освіти і науки України. Вчителі, батьки та усі бажаючі можуть ознайомитись з програмами за посиланням:

понеділок, 18 липня 2016 р.

Перший урок у 2016-2017 навчальному році (методичні рекомендації + розробки + плани-конспекти)

Традиційно новий навчальний рік розпочнеться з Першого уроку виховного спрямування. А оскільки у 2016 році в нашій країні відзначається 25-та річниця Незалежності, то і тематика Першого уроку присвячена саме цій даті.
Тема Першого уроку в 2016/2017 навчальному році «Щоб у серці жила Батьківщина: до 25-річчя Незалежності України». 

При обранні теми, підготовці і проведенні уроку доцільно звернути увагу на питання історії українського державотворення, розвитку та зміцнення держави, історії державних символів України. Це може бути урок-роздум про історичну долю України, героїку сучасних захисників суверенітету і територіальної цілісності країни, розмова з учнями про сьогодення і перспективи України.
Детальніше http://mishakokhanych.com/pershyj-urok-u-2016-2017-navchalnomu-rotsi/

четвер, 23 червня 2016 р.

Сервіси для створення дидактичних матеріалів

Дидактичний матеріал — особливий тип наочного навчального посібника, переважно карти, таблиці, набори карток з текстом, цифрами або малюнками, реактиви, рослини тощо, які роздаються учням для самостійної роботи в класі і вдома або демонструються вчителем перед усім класом. Вікіпедія
До сервісів для створення дидактичних матеріалів можна віднести ті, що дозволяють створити щось на зразок карток чи таблиць.

Flashcard Machine
 Онлайн сервіс Flashcard Machine створений для підготовки дидактичних матеріалів в ігровій формі у вигляді наборів карток. Матеріали на картках можуть бути у вигляді тексту, зображень, звуку, посилань. Питання готового набору карток при запуску тасуються випадковим чином. Для початку роботи необхідно зареєструватися. Сервіс підтримує кирилицю. Є можливість виступати в ролі вчителя, студента і організувати групову роботу з картками. Є велика колекція готових карток, розкладена по темам, віком. Опис і інструкція по роботі з сервісом.

JeopardyLabs 
Онлайн сервіс JeopardyLabs призначений для генерації тематичних вікторин. Для початку роботи на сервісі не потрібно реєструватися. Тільки ввести пароль для редагування. Сервіс підтримує кирилицю. Після заповнення даними сервіс запропонує посилання для роботи з вікториною. Опис і інструкція по роботі з сервісом.

JigsawPlanet 
Онлайн сервіс для генерації пазлів з вихідних графічних зображень (фотографій) JigsawPlanet. Для початку роботи необхідно зареєструватися. Потім користувач створює альбом (и) і завантажує тематичні зображення, з яких сервіс пропонує створити різні за складністю та формою пазлів ігри. Створені роботи можна зберігати на сторінках сайтів у вигляді альбомів і як окремі роботи. Можна поділитися роботами в соціальних сервісах і за допомогою електронної пошти. Роботи можна створювати з загальним доступом (публічні) - для тих, хто має посилання, і приватні. Опис і інструкція по роботі з сервісом.

середу, 22 червня 2016 р.

Брошюра «Детство под угрозой: вредные мультфильмы»

http://whatisgood.ru/catalog/detstvo-pod-ugrozoj/Это уникальная брошюра от проекта Научи хорошему не только является путеводителем по миру современных мультфильмов, но и позволяет самостоятельно научиться отличать хорошие мультфильмы от плохих и понять механизм воздействия мультфильмов на детей…
Рекомендую родителям и классным руководителям. 

неділю, 19 червня 2016 р.

Интересно об Excel

9 малоизвестных фишек для бизнеса в Excel


Excel — не самая дружелюбная программа на свете. Обычный пользователь использует лишь 5% её возможностей и плохо представляет, какие сокровища скрывают её недра. Используя советы Excel-гуру, можно научиться сравнивать прайс-листы, прятать секретную информацию от чужих глаз и составлять аналитические отчёты в пару кликов. (О"кей, иногда этих кликов 15.)

1. Супертайный лист

Допустим, вы хотите скрыть часть листов в Excel от других пользователей, работающих над книгой. Если сделать это классическим способом — кликнуть правой кнопкой по ярлычку листа и нажать на «Скрыть» (картинка 1), то имя скрытого листа всё равно будет видно другому человеку. Чтобы сделать его абсолютно невидимым, нужно действовать так

пʼятницю, 17 червня 2016 р.

Ко всемирному дню отца

19 июня многие страны мира отмечают Всенародный ДЕНЬ ОТЦА, в Украине этот праздник пока не стал  официальным праздником и отмечается в третье воскресенье сентября
К этому празднику ресурс NetworkWorld подготовил необычный рейтинг. Часто в индустрии организатор, изобретатель или тот, кто стал движущей силой нового продукта или технологии, называется «отец того-то».
И вот на ресурсе http://katia-lexx.livejournal.com/285770.html  опубликован этот рейтинг "Отцов индустрии".

Вот наиболее интересные мне личности.
Гари Туэрк (Gary Thuerk) — отец спама
В 1978 году в сети ARPANET по нескольким сотням адресов была разослана реклама от компании Digital Equipment. За этим стоял именно Гари Туэрк. Сейчас 80—90% всей мировой электронной почты является спамом и никто не знает, когда и как остановится это безумие. Между прочим, сам Гари Туэрк гордится тем, что стал первым спамером.
Отцы индустрии.Гари Туэрк (Gary Thuerk) — отец спама


Джеймс Гослинг (James Gosling) — отец Java
Канадец Джеймс Гослинг родился, чтобы быть программистом. Он создал мультипроцессорную версию Unix, а во время работы в Sun разработал язык программирования Java в 1991 году.
Отцы индустрии.Джеймс Гослинг (James Gosling) — отец Java
Далее по ссылке http://katia-lexx.livejournal.com/285770.html 

понеділок, 13 червня 2016 р.

Для тех, кто работает с текстовым редактором Word

Уважаемые читатели блога!
Понимаю, что у кого-то лето уже наступило, а кто-то еще активно трудится и использует для работы старый добрый текстовый редактор Word.
Нашла в сети давно известные, но от этого не менее ценные 15 советов по работе с Word.
Самой себе, например, напомнила

Создание скриншота в Word

Начиная с версии Word 2010, в программе появилась возможность создания снимков экрана (скриншотов). Снимок экрана вставляется непосредственно в документ Word.
Войдите во вкладку «Вставка», в группе «Изображения» нажмите на кнопку «Снимок». Далее выберите эскиз окна из списка открытых окон, или нажмите на «Вырезка экрана», а затем выделите рамкой нужный фрагмент экрана монитора.
вырезка экрана
Далее Word автоматически вставит скриншот в открытый документ. Это изображение можно перемещать или изменять, как любое другое изображение в документе Word. Функция создания скриншотов работает в Word 2010, Word 2013, Word 2016.

Объединение документов

В программе Word вы можете быстро объединить документы для того, чтобы обойтись без выделения, копирования и вставки документов по очереди.
Сначала откройте новый документ Word, затем перейдите во вкладку «Вставка», нажмите на стрелку рядом с кнопкой «Объект», в открывшемся меню выберите «Текст из файла…».
текст из файла
Далее в окне Проводника выберите необходимые документы Word. Для этого, нажмите на кнопку «Ctrl», а затем кликните по файлам в нужной последовательности, а потом нажмите на кнопку «Вставить».
После этого содержимое выбранных документов будет последовательно скопировано в новый документ Word.

Остальное - по ссылке http://vellisa.ru/15-sovetov-word

середу, 1 червня 2016 р.

Интересный пост от коллеги

Сколько раз, создавая гугл-викторину, мечтала о том, что ответы будут автоматически подсчитаны, а результаты предоставлены.
Нашла несколько приложений в Google диске, которые это делают, но не могла добиться положительного результата, что-то я делала не так sad.gif
А тут уже готовые шаблоны викторин с самопроверкой результатов


https://edugalaxy.intel.ru/?automodule=blog&blogid=14811&showentry=10244wink.gif

четвер, 26 травня 2016 р.

Шановні колеги! Вітаю із закінченням навчального року!

Сподіваюся, що цей навчальний рік був пліднй на професійні досягнення та тепло дитячих сердець, на радісні новини та реалізацію планів та проектів.
І, хоча ми живимо у такий неспокійний час, все одно Ви своєю самовідданою працею формуєте нове покоління громадян, передаючи молоді неоціненний скарб високої освіченості та багатої духовності.
Нехай на освітянській ниві вам завжди усміхається доля, а у ваших родинах панує тепло, радість та затишок.
Щиро бажаю щастя, міцного здоров’я, довголіття, натхнення  та невичерпних творчих сил!

понеділок, 23 травня 2016 р.

середу, 18 травня 2016 р.

Учителю інформатики для 7 класу

Знайшла у мережі цікаву сторінку вчителя інформатики Сторожинської С.М.
Тут зібрані матеріали для майже всіх уроків для 7 класу: конспекти уроків, інтерактивні вправи, тести.
http://teache-inf.blogspot.com/p/blog-page_23.html

http://teache-inf.blogspot.com/p/blog-page_23.html

Мені, особисто, дуже допомогли тести, які пропонує вчитель - адже зараз у всіх нас, колеги, дуже багато роботи - адже навчальний рік закінчується...

суботу, 14 травня 2016 р.

Еволюція комп’ютерної мишки

У 1968 році Дуглас Енгельбарт, працівник Стенфордського дослідницького інституту (СІ), представив світу досягнення в галузі розробки інтерфейсів. Серед предметів, які він продемонстрував, був і прототип комп’ютерної миші, який зібрали ще в 1964 році. Тоді цей пристрій було представлено як “XY індикатор для систем відображення даних”. Пристрій мав 2 коліщатка під дерев’яним корпусом: одне використовувалося для рухів по горизонталі, інше – по вертикалі. У 1970 році інститут отримав патент на цей пристрій, а пізніше передав права користування компаніям Apple і Xerox. Після цього комп’ютерна миша неодноразово видозмінювалася, стаючи більш ефективною, ергономічною і портативною.

Який вигляд приймала комп'ютерна мишка від створення до сьогодні дивись за посиланням http://coob.com.ua/evolyutsiya-kompyuternoji-myshky/

понеділок, 2 травня 2016 р.

Орієнтир для 7 класу в темі "Робота над проектом"

Знайшла у мережі дуже корисне видання "Як розробити власний проект" та його оформити Колосай Л.А - викладача курсу "Основи інформаційної культури" Славутицького ліцею.
Вважаю за необхідне порекомендувати його до ознайомлення.
https://drive.google.com/open?id=0B_oEZVgFwuuPN1RZTUhsb0twQWs

середу, 20 квітня 2016 р.

Увага! Конкурс із Web-дизайну та комп'ютерної графіки

http://webdesign.vntu.edu.ua/
Вінницьким національним технічним університетом спільно із управлінням у справах сім’ї та молоді Вінницької ОДА, КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», Вінницьким торговельно-економічним інститутом КНТЕУ, Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Вінницькій області за підтримки Вінницької обласної організації профспілки працівників освіти і науки оголошено прийом робіт для участі в XIV Міжнародному конкурсі з Веб-дизайну та комп’ютерної графіки серед студентів та учнів.
Деталі на сайті    http://webdesign.vntu.edu.ua/

понеділок, 11 квітня 2016 р.

Визуализация. 4 онлайн-сервиса для создания облака тегов

Визуализация. 4 онлайн-сервиса для создания облака тегов: Частота слов в статье, акцент на важных терминах или популярность упоминаний в тексте – все это можно сделать с помощью облака слов. Предлагаю подборку из четырех онлайн-сервисов, которые позволят сделать облако слов быстро и визуально красиво.

Мне особенно понравился сервис tagul.com.
Вот что у меня получилось с его помощью

Така собі цікава візуалізація до теми "Безпека дітей в Інтернет".
 

пʼятницю, 8 квітня 2016 р.

Про посібник для вчителів "Медіаграмотність на уро...

На защите Детства: Про посібник для вчителів "Медіаграмотність на уро...: Посібник (у форматі PDF ) для вчителів   «Медіаграмотність на уроках суспільних дисциплін» , презентований 19 березня під час Четвертої м...

Тем, кто интересуется психологией управления группами

В сети встречается интересная литература "для тренеров" - т.е. для людей, работающих с большим количеством людей. Мы, учителя, как раз и являемся такими тренерами для наших классов.
На просторах Интернет есть много источников психологической литературы, и мне попался еще один: Литература для тренеров: Проведение тренингов (скачать бесплатно книги для бизнес-тренера)
Здесь собраны бесплатные электронные книги по проведению групповых работ, игры на сплочение группы (создание команды) и др.
Мне кажется, что такая современная литература по психологии будет в помощь думающему учителю. 
Сплоченных и дружных Вам классов, дорогие коллеги!

неділю, 3 квітня 2016 р.

Автор завдань з олімпіади з ІКТ, Ігор Завадський

Опублікував розв'язання 2 своїх задач зі всеукру по ІТ: http://itknyga.com.ua/index/olimpiada_z_it/0-9
http://itknyga.com.ua/index/olimpiada_z_it/0-9Та написав:
"У цьому році моїх нових тільки 2 - Word і Access. По Word-у - для монстрів Смайлик «smile» Здається, ніхто до кінця не клацнув. Щоб зрозуміти, що я намудрив, задайте всьому доку чорний шрифт та відобразіть через Alt+F9 коди полів. А з Аксесу - нормальна, хороша задачка. У ній якраз оптимально сполучаються кілька ключових технік: запити з множинними порівняннями та обмеження на значення полів форми з агрегатними функціями." 
Рекомендую всім олімпіадникам для розбору.  http://itknyga.com.ua/index/olimpiada_z_it/0-9.

суботу, 2 квітня 2016 р.

Советы психолога

Не секрет, что современные дети, а часто и взрослые не умеют снять психическое напряжение дня  и это может перерасти во что-то нехорошее.
Вот н а эту тему нашла в сети интересную статью "Методы саморегуляции и снятия психического напряжения у детей".
Особенно понравилось функциональное упражнение "Чайничек с крышечкой" для развития концентрации внимания и двигательного контроля, а также эльминации импульсивности.
Мне кажется, что эти упражнения будут очень востребованы педагогами и родителями, в чьем ближайшем окружении есть дети до 10 лет.
МЕТОДЫ САМОРЕГУЛЯЦИИ И СНЯТИЯ ПСИХОЭМОЦИОНАЛЬНОГО НАПРЯЖЕНИЯ У ДЕТЕЙИсточник: https://psy-practice.com/publications/vzroslye-i-deti/metody-samoregulyatsii-i-snyatiya-psikhoemotsionalnogo-napryazheniya-u-detey/ При копировании материалов, ссылка на источник обязательна © psy-practice.com
МЕТОДЫ САМОРЕГУЛЯЦИИ И СНЯТИЯ ПСИХОЭМОЦИОНАЛЬНОГО НАПРЯЖЕНИЯ У ДЕТЕЙИсточник: https://psy-practice.com/publications/vzroslye-i-deti/metody-samoregulyatsii-i-snyatiya-psikhoemotsionalnogo-napryazheniya-u-detey/ При копировании материалов, ссылка на источник обязательна © psy-practice.com
МЕТОДЫ САМОРЕГУЛЯЦИИ И СНЯТИЯ ПСИХОЭМОЦИОНАЛЬНОГО НАПРЯЖЕНИЯ У ДЕТЕЙИсточник: https://psy-practice.com/publications/vzroslye-i-deti/metody-samoregulyatsii-i-snyatiya-psikhoemotsionalnogo-napryazheniya-u-detey/ При копировании материалов, ссылка на источник обязательна © psy-practice.com
МЕТОДЫ САМОРЕГУЛЯЦИИ И СНЯТИЯ ПСИХОЭМОЦИОНАЛЬНОГО НАПРЯЖЕНИЯ У ДЕТЕЙИсточник: https://psy-practice.com/publications/vzroslye-i-deti/metody-samoregulyatsii-i-snyatiya-psikhoemotsionalnogo-napryazheniya-u-detey/ При копировании материалов, ссылка на источник обязательна © psy-practice.com
МЕТОДЫ САМОРЕГУЛЯЦИИ И СНЯТИЯ ПСИХОЭМОЦИОНАЛЬНОГО НАПРЯЖЕНИЯ У ДЕТЕЙИсточник: https://psy-practice.com/publications/vzroslye-i-deti/metody-samoregulyatsii-i-snyatiya-psikhoemotsionalnogo-napryazheniya-u-detey/ При копировании материалов, ссылка на источник обязательна © psy-practice.com
МЕТОДЫ САМОРЕГУЛЯЦИИ И СНЯТИЯ ПСИХОЭМОЦИОНАЛЬНОГО НАПРЯЖЕНИЯ У ДЕТЕЙИсточник: https://psy-practice.com/publications/vzroslye-i-deti/metody-samoregulyatsii-i-snyatiya-psikhoemotsionalnogo-napryazheniya-u-detey/ При копировании материалов, ссылка на источник обязательна © psy-practice.com

пʼятницю, 1 квітня 2016 р.

Что такое "лонгрид"?

Во все большем количестве изданий − как печатных, так и онлайновых − появляются объемные материалы особого типа, за которыми в журналистской среде закрепилось название «длинные тексты» (англ. long forms) или лонгриды (от англ. − long read – материал, предназначенный для длительного прочтения, в отличие от маленькой заметки). 

Сразу же следует оговориться, что объем материала – хотя и наиболее заметная, но не ключевая характеристика лонгрида. Объемными могут быть и материалы других жанров, поэтому сам по себе большой объем текста вовсе не означает, что перед нами лонгрид. Как будет показано в исследовании, лонгриды отличает также особый подход к выбору темы, требования к качеству собранной информации и способ подачи материала. 
 http://newreporter.org/2015/04/03/longrid-format-dlya-dlinnogo-chteniya/
Поиск формата для длинных текстов породил моду на интерактивные журналистикие фичеры, в которых фото, видео, аудио, инфографика и, собственно, текст органично сочетаются с последними достижениями веб-верстки. 

суботу, 19 березня 2016 р.

Школы мира. Япония.

Это очень интересно... Рекомендую всем ученикам почитать и сделать выводы :)
http://mel.fm/2016/02/25/japan
Почему у японских школьников нет свободного времени, зачем в классе проводить подобия саммитов и почему экзамен — одно из самых сложных событий в жизни, а объявление его результатов может довести до самоубийства, рассказывает преподаватель японского языка Александр Ульяновский.
Подробнее по ссылке http://mel.fm/2016/02/25/japan

вівторок, 8 березня 2016 р.

Дорогі жінки! Особливо - колеги! Зі святом весни та жіночності!!!

З ледь відчутним весняним подихом приходить до нас чудове жіноче свято – 8 Березня. 

Цей день несе у світ ніжність і красу. Адже усе найдорожче, що є у нашому житті – щастя, радість, надія, кохання, пов’язане з жінкою. 
Без вас, дорогі дівчата, не було б стільки світла, любові і тепла. 

Ви наповнюєте будні яскравими фарбами, спонукаєте до шляхетних вчинків і добрих справ. Нехай вас ніколи не оминає турбота чоловіків, а прекрасні почуття дарують натхнення для нових творчих успіхів і життєвих перемог!!!

 


четвер, 3 березня 2016 р.

Google создала поисковик для детей

Компания Google создала поисковик для детей под названием Kiddle, которая фильтрует и отсеивает в результатах поиска сайты для взрослых.
Поисковые запросы в Kiddle отображаются особым образом. Сначала идут детские сайты, затем на экран выводятся взрослые сайты, безопасные для детей, и с информацией, которая будет понятна ребенку. Подборки проверяются авторами Kiddle.

 Пока, к сожалению, этот поисковик не имеет возможности поиска на украинском и русском языках :(

четвер, 11 лютого 2016 р.

Новий конкурс! Давайте візьмемо участь!!!

Шановні мої творчі та сучасні учні!

У Харкові та Харківській області протягом лютого-березня 2016 проводиться обласний фестиваль з комп’ютерної графіки та анімації серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів у таких номінаціях: «Колаж», «Веб-дизайн», «Анімація» (крім робіт, виконаних у програмі MS PowerPoint), «Презентація» (для учнів 2-6-х класів), «Відеомонтаж» (для учнів 9-11-х класів).
Теми фестивалю: 

* «Гей, уставаймо, єднаймося, Українські люди!» (до 160-річчя від дня народження Івана Франка, українського поета, прозаїка, публіциста); 
* «Ви чули, як плаче спустошена Прип'ять…» (30 років з часу Чорнобильської катастрофи);
* «Вічне сонячне світло в музиці ім’я тобі Моцарт» (до 260-річчя від дня народження Вольфганга Амадея Моцарта);
* «Я мислю, отже я існую» (до 420-річчя від дня народження Рене Декарта, французького філософа, фізика, математика);
* «'Curiouser and curiouser!' cried Alice (- Все чудеситься і чудеситься – прокричала Аліса)» (до року англійської мови в Україні та 145-річчя від дня виходу в світ книги «Аліса в Задзеркаллі» англійського математика й письменника Льюїса Керрола).
Максимально допустимий сумарний обсяг роботи 150 Мб.; відеоролик – до 5 хв.
Подання заявок та робіт для участі у Фестивалі до 25 березня 2016 р.
Чекаю на Ваші ідеї, любі учні!
back to top